torstai 7. kesäkuuta 2012

Goodbyes are not forever, goodbyes are not the end. They only mean I miss you, until we meet again!

Kotona taas Suomessa... Jetlag on aivan jarkky! Taa on siis blogin viimeinen postaus... Mulla on ollut maailman paras vuosi! Olo on outo. Onnellinen & surullinen samaan aikaan. Hostperhe on kylla ikuisesti mulle nyt perhe ja en tuu ikina koskaan milloinkaan unohtamaan niita tai mun muita ystavia! Nyt on aika palata Suomen arkeen, kaymassa voi aina kayda. Onneks! Tassa kuvia siita kun lahdin.... Oli kauheeta. Voitte kysya kysymyksia, vastailen niihin sitten viela ja pistan linkin mun uuteen enkun kieliseen blogiin :) Mutta juu, en oo koskaan itkeny niin paljon kun siella lentokentalla ja lentokoneessa... Huhhuh!









Aijuu en tiettykaan muistanut edes Graduationista mitaan kertoa! Haha! Oli huippu kokemus. Kunnon kerma kakun paalle, vai miten se nyt menee! Haha :) Olin ylpea siskostani joka oli Valedictorian ja piti maailman hienoimman puheen.... Jos siitakin on kysymyksia niin kysykaa, tassa siita kuvia! 






"Until we meet again" <3

1 kommentti:

  1. Ymmärtää kyllä nyt aika hyvin ton "jenkkihymyn" ! Haha :D Aion varmastikkin jatkaa vielä sitä sun enkunkielisen blogin lukemista joten linkkiä peliin vaan! :)

    VastaaPoista