torstai 9. helmikuuta 2012

Aloha!

Okei, mä lupasin postauksen kuvilla. Ja sanonpahan vaan että tää tulee olemaan pitkä ja kuvia tulee olemaan enemmän kun paljon. Eli lähdin havaijille keskiviikkona ja sanonpahan vaan että olipa taas pitkä reissu. En tosin valita sillä en ollut kipeä! Jee

Lensin siis seuraavanlaisesti: SA-Dallas-L.A-Honolulu. Kun vihdoin saavuin honoluluun..... Se tuoksu! Koko lentokenttä tuoksu tuoreille kukille ja meitä odotti vastassa pari opasta leiden kera. Apua, siis oikeita ihania kukkia ihaneissa väreissä ja voi että! Odotettiin että loput oppilaat tuli, meitä oli siis 38 kaiken kaikkiaan ja mentiin hotellille. Mä jaoin huoneen 3 muun saksalaisen kanssa ja ne oli tosi mukavia.





Torstaina oli siis mun syntymäpäivä. Jehuuuu! En tunne oloani yhtään aikuiseks vaikka teini-ikä onkin ohi. Mentiin koralliriutoille jotka sijaitsi vanhassa tulivuoren kraaterissa. Mentiin snorklaamaan ja näin mitä siisteimpiä kaloja ja ISON kilpparin. Jee, tykkään kilppareista! Illalla mentiin syömään yhteen hotelliin jossa ruoka piti itse valmistaa. Söin mahi mahi nimistä kalaa ja se oli namia.








Perjantaina mentiin kattomaan Pearl Harboria. Se oli mahtava kokemus. Olla siellä, tietäen mitä siellä tapahtu 60 vuotta sitten. Olin tosin hieman pettynyt, luulin sen olevan suurempi. Tapasin yhden sotilaista joka selvis sieltä hengissä. Se oli itseasiassa käyny Suomessa ja oli tosi innoissaan kuullessaan mun asuvan siellä. Päivä vietettiin taas rannalla nauttien ja illalla mentiin Hard Rock Cafeeseen syömään!












Launtaina pääsin vihdoin tekemään jotain mitä oon aina halunnut tehdä enemmän kuin mitään muuta. Pääsin kokeilemaan surffausta ja rakastuin! Apua. Oli niin siistiä, niin hitsin siistiä!!!!!! JA pääsin ylös laudalle joka kerta. Oon tosi ylpee ittestäni! Loppu päivä oli taas rannalla ja illalla mentiin Luauun (=party), syötiin ja katottiin tanssi esityksiä johon voitiin itse myös osallistua. Oli niin hauskaa!!!











Sunnuntaina mentiinkin sitten urheilemaan. Meidän piti kävellä 3km matka ylös tulivuorelle. Se oli aika rankkaa koska oli tosi kuuma päivä, mutta näky oli mitä mahtavin kun sinne ylös vihdoin pääsi! Apua!!!!! Loppu päivä saatiin viettää rannalla koska oli Super Bowl ja meijän valvojat halus kattoa sen. Ei haitannu mua yhtään että missasin tän kokemuksen koska en suuremmin välitä amerikkalaisesta! 





Maanantaina mentiin Polynesian Cultural centeriin jossa oli kaikki saaret esm. Fiji ja Samoa. Siellä oppi kaikkea leivänteosta hula hulan tanssimiseen. 







Kaiken kaikkiaan oli ihan mahtava viikko. Nautin ihanasta lämmöstä ja voin kertoa että jee olen taas ruskettunut. Oli kiva tulla takasin kotiin tosin koska korista oli ikävä! Toivottavasti tää nyt jotenkin selvensi teille mitä mä tein. Laitoin mielummin paljon kuvia kun tekstiä joten joka päivän tekemiset on vain siksi lyhyesti selitettynä. 

Huomenna on viimeinen harjoitusmatsi ennen playoffseja. Jännittää! Ja jatkan huomenna muuten sitä 20 päivän juttua. Aijuu viikonloppuna on San Antonio Rodeo joka on iso juttu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti