maanantai 7. toukokuuta 2012

Otsikko

Haha, eipä oo mitään uutta kerrottavaa ja siks en ookkaan kirjoitellut. Mutta koska musta tuntuu että mun täytyy jotain sanoa niin sanon että apua.

Mulla on enään alle kk ennenkun tuun kotiin ja olo on ristiriitainen. Haluan kovasti tulla kotiin ja nähdä perhettä ja kavereita, mutta samalla tulee niin kovin ikävä näitä joitain ihmisiä täällä.

Tänä viikonloppuna on prom ja oon aika innoissani. Jehuu :) Kysykää jotain, ehkä näistä päivityksistä irtois jotain. Lol!

2 kommenttia:

  1. MYCKE bilder sen från prom!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee tietokone ei suostu avaamaan mulle omaa tällasta kommenttilootaa, joten pitää vähän hyväkskäyttää aikaisempaa kommenttia... Joka tapauksessa, olen haastanut juuuuuri sinut tekemään tällaisen hommelin täältä osoitteesta:
      http://forallthesetimeskid.blogspot.com/2012/05/liibalbbalaaalibibil.html

      Toivottavasti et oo tehny aikasemmin!

      -Milla

      Poista