torstai 17. toukokuuta 2012

Tadaa

Tässä tätä postausta nyt sitten olis.. Oon hirmu väsyny ja mun pitäis oikeestaan olla jo nukkumassa, MUTTA koska lupaus on lupaus niin tässä mä sitten vielä kirjoittelen silmät ristissä. Onnee muuten leijonat <3 jepjep..


Okei, prom oli ihan huippu! En oo pitkään aikaan päässy mihinkään tanssimaan joten oli tosi hauskaa. Menin Allien kaverin Jeffreyn kanssa, se oli tosi mukava! Mitäs muuta?? Luulen että kaikki suunnilleen tietää että mikä prom oikeen on? Haha. Tässä kuitenkin kuvia!








Tiistaina oli UIL & Sports Banquet. Eli coachit puheli ja saatiin mitalleja sun muuta. UIL on siis akateeminen kilpailu juttu, kirjoituskilpailuja yms. Osallistuin news writingiin ja feature writingiin, newsissa tulin 6 sijalle ja sain mitalin (aika hyvä hei ku oli jotain 25 tyttöä ja oon Suomalainen). Tässä kuvia siitä!





Eilen oli se hitsin softball peli. Pelasin hyvin siihen nähden että olin tasan kaks päivää harjotellu! Treenit nyt oli mitä oli. Joidenkin ihmisten on vaikee käsittää ettei Suomalainen tosiaankaan tiedä baseballin/softballin sääntöjä. Ei siis oo sama asia kun pesäpallo. LOL

2 kommenttia:

  1. Hei, alkoks teilla nyt vasta softball?

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit miten oot ollu kaunis! Oliks se prom samanlainen ku kaikissa jenkkileffoissa?:)

    VastaaPoista