sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Because I'm bored.

Jep, kaikki muut nukkuu päikkäreitä joten päätin FINALLY kirjoittaa mun 20 päivää loppuun, hehe!!

Päivä 17 – Mun lempiblogit
Lempiblogit on: My name is not yasmin, Katan ja Oonan vaihtariblogit, Srhlm jajajaja pari muuta randomia! 


 
Päivä 18 – Yksi huono tapa jonka omistan
Apua. Mulla on monta huonoa tapaa.. Sanoisin että ykkösenä tällä hetkellä on että oon epävarma asioista. Ihmiset luulee että oon tosi itsevarma, mutta tosiasiassa en oo ja ylianalysoin aina kaiken ja hermostun siks helposti. 


Päivä 19 – Yksi ihminen jonka kanssa haluisin vaihtaa elämää - päiväksi
Mietin tätä pitkään ja tulin siihen tulokseen että en tiedä. En tiedä jos haluisin vaihtaa kenekään kanssa elämää päiväksi tai en tiedä että kuka se ihminen olisi. Varmaan joku jolla on täysin rauhallinen mieli ja on täysin onnellinen elämäänsä vailla yhtäkään huolta. Onkohan tollasta ihmistä ees olemass? Joka tapauksessa jos saisin olla joku muu päivän ajan, niin olisin joku joka on hakuna matata! Haha

Päivä 20 – Siksi kirjoitan blogia


  1. Jotta mun perhe & ystävät tietää mitä puuhaan ilman että mun tarvii aina jokaselle erikseen kertoa.
  2. Jotta saan jotain selvyyttä mun ajatuksiin aina välillä. Tykkään kirjoittaa mun tunteista paperille.
  3. Muistoks, jotta voin jonain päivänä lukea mun 17 & 18 vuotiaan ajatuksia ja mielipiteitä ja verrata sitä siihen ihmiseen johon tuun jonain päivänä kasvamaan. 
BTW! Koska nyt viimeaikoina on ollut vähän Suomi ikävä niin kerron että mitä mä tällä hetkellä tekisin jos voisin siellä kotona! 

  1. Hese! Siis apua mitä me tekisin yhen juustohampparin vuoks, valkonen majo ja ranskikset! Täällä ei oo mitään mitä vois verrata heseen! 
  2. Sour Cream & Onion chipsit ja American dippi! Ai ettääääää
  3. Filmtownista leffa ja niitten irtsarit, eritoten ne happamat, imeskeltävät karkit
  4. Salkkarit! Kyllä, haluaisin katsoa Isben ja muitten pihlajakadun asukeitten tekemisiä. True Fan, lol
  5. Menisin kunnon saunaan (en edes tykkää saunomiseta), joisin yhen ällön recordelicin jäiden kanssa ja katsoisin sitten elokuvan. 
  6. Pyöräilisin kauppatorille (tää olis tietty kesäaikaa) ja ostaisin mansikoita. 
  7. Menisin kirjastoon lukemaan pariks tunniks koska aikasemmin päivällä olis menny hermot vanhempiin
  8. Menisin vanhan kunnon nunnavuoreen treeneihin (joojoo tiedän että wäinö aaltonen is the place nykyään) 
  9. Sanoisin hei kaikille mun ihanille kavereille ja halaisin niitä! <3
  10. Varmaan tirauttaisin parit kyyneleet! Nyyh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti