tiistai 27. maaliskuuta 2012

A good laugh and a long sleep are the two best cures for anything. - Irish Proverb

Ja minähän nukuin viime yönä yhteensä mahtavat 12h! Haha, älkää kysykö että miten, mutta unta tuli palloon ja paljon! Vihaan lentävän lautasen heittoa ja onneks tänään onkin mun viiminen viikko koska en varmasti tuu sen kanssa etenemään mihinkään (jos vaikka pakolla täytyy huonosti heittää niin minähän heitän)! Mitäs muuta..... pitäis prom mekko jostain löytää??? Hups.
Koulu on ihanaa (not)... miten voi olla että voin ikävöidä vähän haastavampaa meininkiä? Minä en tiedä, kysykää ens vuonna että paljonko itkettää kun on tuhannen sivun essee joka viikko! Huoh!!!!
Torstaina mennään kai syömään koska on yhen mun kaverin synttärit... Se haluis mennä SAhan mut saa nähdä kun koulua on kuitenkin perjantaina, ja jos mä en saa tarpeeks unta = känkkäränkkä! Lauantaina on siis se track meet josta jatketaan areaaan... juhuu minähän en jatka! On aika ruveta urheilemaan kunnolla eikä mitään hölyn pölyn kiekon viskontaa! JA sit illalla on tän saman kaverin synttärijuhlat... Tulossa kuulemma aikamoiset kekkerit... Teemana on black light party eli siis neon värit kaapista esiin ja valkosta. Lol!

Tänään mun piti ottaa huomista valokuvaus luokkaa varten kuvia jostain pinkistä (don't ask) joten heitän tänne parit kivat kuvat! heha! :) ja juu myös itsestäni, sillä rakas isäni haluaa nähdä minun hymyilevän! Antakaa anteeks mun meikitön naama, ja harjaaton tukka!








Kaikki kuvat taken by MOI! 

2 kommenttia:

  1. Mitä kukkia ne eka kuvan ihanuudet on? Jos ne kasvaa jossain siinä lähistöllä, niin kävisitkö poimimassa niistä siemeniä sitten kun ovat kukkineet ja siementävät! Ja toisit mulle tuliaisiksi. Katsoisin, saisinko kasvamaan Nukarilla. Se on hyvä kuva, ja ne muutkin on, vaikkei niissä kukkia olekaan. Mä en muistanutkaan, että sä olet taiteilija - siitä huolimatta, että mulla on eteisen seinällä sellainen lohikäärmettä esittävä puupiirros, jonka sain sulta joululahjaksi varmaan vuonna 2002.

    VastaaPoista