maanantai 19. maaliskuuta 2012

Asioilla on tapana järjestyä

Oon samaa mielta koti-ikavasta! Haluisitko kertoa sun fiiliksista kotiinpaluusta, ja ootko valmis siihen ja teha jonkun kirjotuksen siinta? Aiotko palata, milta tuntuu menna takasin lukioon jne! Olis huippua:))

Hmm, kotiinpaluu... Apua, mulla on ihan hirveen ristiriitanen olo koko asiasta. Yhdessä hetkessä en halua mitään muuta kuin jäädä tänne, mutta sitten toisessa hetkessä kaipaan jo Suomea ja kaikkea sitä varmasti tuttua ja turvallista. Lukio... Voi että! Tää asia kyllä ärsyttää ehkä eniten koko vaihtarivuodessa, tarkoitan nyt siis sitä että kotiin tullessa niin joudun vielä käymään koulua 2 vuotta... Kaikki mun kaverit täällä saa mennä collegeen, asua yksinään ja aloittaa ns. elämänsä ilman vanhempia kun mä vielä käyn koulua. Haha! Tosin mun motivaatio ekana vuonna oli järkyttävän huono ja nyt mulla on oikeesti halu opiskella koska tää vuos on ollut helppo kuin mikä! Musta on myös hirveän epäreilua että esm. vaihtarit Norjassa saa tän vuoden hyväsksytyks ja joutuu ainoastaan käymään yhden vuoden lisää, eli siis jatkamaan siitä mihin ne jäi jenkkeihin tullessa. Tai siis jos mä olisin saanu tän vuoden hyväksi niin olisin ottanu kaikki college classit ja tehnyt tästä vuodesta haastavan. Joitain juttuja kaipaan lukiosta, niin kuin esm. välillä ne myöhäset aamut tai aikaiset kotiin menot! Täällähän koulu on joka päivä 8-3.25 oli päivä mikä tahansa. Haha! 

Huomenna pistän CA postauksen tulemaan!! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti