lauantai 16. heinäkuuta 2011

2 things: If it makes you happy, do it. If it doesn't, then don't.

"When I was 5 years old, my mom always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up.
I wrote down "happy"
They told me I didn't understand the assignment and I told them they didn't understand life."

Välillä sitä ei tajua miten happiness voi tulla ihan pienistä asioista! Tänäänkin mua odotti kännykässä ilmotus facebookissa, siitä että yks mun hostsiskon kavereista oli kirjottanu mun seinälle! Siinä se vaan innoissaan selitti että myös ne kaverit odottelee mua sinne. Ja sain myös kuulla että mun hostsisko on suunnitellu mulle heti ekana iltana jo ohjelmaa!! Wou, toivottavasti mulla ei oo paha väsymys! En nimittäin oikein kykene nukkumaan lentokoneissa.. 

Tänään oli turun joka kesänen botellon. Ite en jaksanu sinne lähteä, vaan jäin kattomaan orpotyttö-nimisen elokuvan ja sanonpahan vaan et hyi! En muutenkaan tykkää katsoa kauhuelokuvia ja tuon katsoin vielä yksin. Nyt mä tässä odottelen et se pikkunen (ei niin nuori) tyttö hyppää tosta oven takaa.. No ei vaineskaa. Mut pitäkäähän ystävät hauskaa botellonissa ja muistakaa että "maltti on valttia"! 



                                            Tälle kuvalle on lupa nauraa! 

Jassi tuossa yläpuolella on muuten se joka teki tän bannerin, kiitos kovasti <3 Se on mun lisäks ainoo kaveri joka bloggaa (Jullee ja sen joulublogii ei kelvata!) 
http://mynameisnotyasmine.blogspot.com/ käykää lukemassa! Sen blogi on ihana, niinkuin kyseinen henkilö itsekin! 

2 kommenttia:

  1. aaw, tack <3 btw, de e ottolapsi o int orpotyttö? :DDD

    VastaaPoista
  2. nå int vet ja va den hette :D:D:D: HELT SAMMA xdxdxd

    VastaaPoista