perjantai 15. heinäkuuta 2011

Hello!

Oon nyt varmaan 2 tuntia yrittäny väsätä tätä sivua ja tää ei oo vieläkään valmis.. Eli tää siis todennäkösesti saa vielä kuvan tohon banneriin (Jassi saa luvan auttaa) ja muutenkin vähän muuta hienosäätöä. Toi blogin nimi nyt vaan putkahti mun päähän. Texasin osavaltiotahan kutsutaan lone star- stateksi.  

Mutta tää on siis blogi joka käsittelee mun vaihtarivuotta. Mulla on lähtö 19.8, eli vähän yli kuukauden pitäis vielä jaksaa venata! Oon aina halunnu mennä jenkkeihin. En osaa sanoa syytä, muuta kun että se on niin iso maa ja tykkään siitä aksentista. 
Mulla on hostperhe ja paikka. Tuun menemään Texasiin, kaupunkin/kylään jonka nimi on fowlertown. Se on noin tunnin päästä San Antoniosta, Meksikonlahdelta ja itse Meksikosta. Oon ihan täpinöissä, koska näin painajaisia siitä miten joudun asumaan asuntovaunu alueella jossain jumalan selän takana.

Mun hostperhe vaikuttaa ihanalta. Mun perheessä on äiti, isä, kolme siskoa, joista kaks opiskelee muualla ja koira. Se kolmas sisko on mun ikänen ja vaikuttaa ihan mahtavalta persoonalta. Oon jutellu niitten kanssa aika paljon facebookissa ja sähköpostin välityksellä. Ne odottelee jo mua kovasti sinne ja rehellisesti sanottuna niin mä voisin jo lähteä sinne. Mulla on jo kaikki tarvittavat rokotukset, viisumi hankittu ja tarvittavat ilmotukset tehty. Enää päälle kuukausi ja mä oon lentokoneessa matkalla kohti mun unelmaa! 

1 kommentti:

  1. Det ska bli härligt att följa ditt år i USA. Wow vad kul med texas :) Å tack för dom fina orden<3

    VastaaPoista