perjantai 15. heinäkuuta 2011

Me, Myself and I

Eli niin kuin otsikossa sanotaan niin ajattelin kertoo vähän ittestäni. Osittain siks että tiedätte ketä tätä blogia kirjottaa ja myös siks että mä ite oppisin käyttämään tätä! En nimittäin ole mikään tekniikan ihmelapsi! 


Eli oon siis suomenruotsalainen ja mun äidinkieli on ruotsi, joten antakaa anteeks jos mun suomenkieli (pilkutukset sun muut) ei oo täydellisen kieliopin mukaan! En mä kyllä haluakaan että tää on kirjakielellä kirjotettu.. 
Asun suomen persereiässä eli turussa. Ja kyllä musta turku on mahtava paikka, eikä mua kiinnosta vaikka ihmiset haukkuukin sitä! Pelaan korista ja aion myös jatkaa sen pelaamista jenkeissä! Joukkueen nimi jenkeissä on niinkin arvaamaton ku Cowgirls. Haha, hauskaa! Mua on myös pyydetty pelaamaan lentopalloa, saa nähdä mitä siitäkin tulee! Haluun kyllä koittaa kaikkee uutta ja mistä sitä tietäis vaikka löytäisin uuden lajin? 
Tykkään hengailla mun ystävien kanssa. Mulla on koriskaverit ja koulukaverit erikseen ,vaikkakin ne kyllä aika lailla tietää toisensa. Tiedän että mulle tulee ikävä niitä ja vähän ehkä jo jännittää niiden hyvästely.. Mun perheessä täällä suomessa asustelee äiti, pappa (eli iskä) ja pikkuveli. Äiti oli kans nuorena vaihto-oppilaana ja oonki puhunu jo 5 vuotiaasta asti että lähen vaihtoon. 

                                                   Osa meijän sekoa kouluporukkaa
                                               Mun yli IHANA (ei aina) pikkuveli
                                     Osa pompoista eli korisjoukkueesta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti