sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Olematon unirytmi

Oikeesti, mulla ei kohta ees tuu jetlagia jenkeissä ku nukun kaikki päivät! Potter oli hyvä, ehkä paras noista uusimmista. 


Tiedän että monet on kirjottanu siitä minkälaista oli viisumihaastattelu ja voin sanoa teille että se oli lastenleikkiä! Ok, siellä oli oikeesti vähän Men in Black-fiilis, mut se haastattelu oli tosi jees ja se oli siistiä antaa ne sormenjäljet! Ne haastattelijat, varsinkin se viiminen oli tosi rento! Kyseli vaan pari helppoa kysymystä ja toivotti sitten mukavaa vaihtarivuotta Texasiin. Mulla ei oikeestaan oo muuta tekemistä ku ne tuliaisten osto. Ja se on musta ehkä vaikein asia. Yhden lahjan oon jo ostanu, mutta en viitti sitä kertoa jos vaikka noi saattais lukea google translaten avulla. Kokeilin itse mitä se sanoo mun täällä kirjoittelevan englanniks ja hauskaltahan se kuullosti! 


Ajattelin nyt listata pari paikkaa jotka haluisin ainakin jossain vaiheessa mun elämääni nähdä jenkeissä! Osan ehkä ensi vuoden sisällä, kuka tietää? 


                 Tiedän että pääsen tonne, San Antonio joka on 1h päässä!
Californiaan surffaamaan!! 

 Grand Canyon
 Ihana NYC! 
 Chicago


Ja Golden Gate Bridge San Fransiscossa

Nää on vaan pari sellasta paikkaa jotka aivan varmasti käyn elämäni aikana katsomassa! USA on niin iso maa että sieltä löytyy kaikille jotain, se on yks syy miks mä sinne halusin lähtee. Texas vaikuttaa ihan mahtavalta paikalta, tietty varmaan sielläkin on huonoja puolia, mutta niin on täällä Suomessakin!! Ite tykkään siitä aksentista mikä niillä on, toivon tietenkin etten asu ihan sillä alueella missä ne murtaa pahiten. Sitä paitsi musta comboyt on siistejä, rodeo vaikuttaa kivalta ja kattokaa tota säätä?? Siellä on melkeen koko vuoden lämmintä ja aurinkoista! Se on mun unelma, ei kylmää talvisäätä ja pakkasta. Paitsi että kysykää multa sitten ku siellä on lähemmäs 40°C että kaipaanko Suomen talvea. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti