maanantai 26. joulukuuta 2011

"I've always known that life is better when you share it. I now realize it gets even sweeter when you expand the circle." - Oprah

Ootteko koskaan ajatellu kuinka hassua on että joulua odotellaan niin pitkään, sitä varten suunnitellaan mitä ostetaan, koristellaan talo, pistetään hirveesti valoja, tehdään enemmän ruokaa kun on tarpeellista - kaikki tää valmistelu yhden päivän takia? Mä rakastan joulua, mutta joskus kun pysähtyy ajattelemaan niin onpas ihan hirvee määrä töitä yhden onnellisen päivän vuoks. Tää oli todellakin yks mun lemppari jouluista! Sain niin paljon lahjoja, vaikka en toivonut yhtäkään. Oli outoa olla ilman perhettä - anteeks omaa perhettä, sillä mulla on perhe täällä. Toivottavasti kaikilla oli ihan mahtava joulu! Teillä rakkailla siellä kotona ja kaikilla vaihtareilla ympäri maailmaa. Tällänen kokemus on ainutlaatuinen ja oon niin onnekas ja onnellinen että saan kokea sen.


Huomenna alkaa siis 3 päivän mittanen turnaus ja meijän lohko on tosi vaikee... Saa nähdä miten käy! Sain just kuulla et Daniellen perheen auto on hajonnu joten se ei välttämättä pääse ollenkaan koko turnaukseen. Huominen on varmasti poissa laskuista. :( 






En tiedä mitä loppu loman ajan tehdään. Toivon mukaan jotain hauskaa ja erillaista. Muuten laskin ja on enään 38 päivää ennen kuin joudun hyvästelemään teini-iän! :(:( Helmikuun toisen jälkeen olen nuori aikuinen. APUA! 

Sain muuten kirjan miten käyttäytyä naisen tavoin ja sitä lukiessani rupesin nauramaan koska omistin ehkä 3 tarvittavista taidoista. Typerää. 

MUUTEN...... LEMPILAHJA.....
olen rakastunut


1 kommentti:

  1. oottepas tympääntyneen näköisiä Allien kanssa tossa yhdessä kuvassa =)

    VastaaPoista