sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

I often quote myself. It adds spice to my conversation. - George Bernard Shaw

Heyaaaaaaa!!! Mun piti torstaina pistää postaus, mutta yllättäen meninkin Pleasantoniin ja tulin myöhään kotiin joten bloggaus jäi sitten siihen. Perjantaina oli kakun leivontaa koska eilen oli Lidian 18v synttärit ja mentiin sinne! Oli ihan hauskaa, mutta jotenkin en oo vielä saanu kauheen mahtavaa käsitystä jenkki juhlista. Yks osa saattaa olla että meijän kotiintulo ajat on aina niin aikasin ettei meno oikeen ehi edes alkamaan ennenkuin meijän täytyy lähteä. Mutta en mä valita, kyllä siellä Suomessa sitten kerkeen juhlia vaikka kuinka!!

Musta on mahtavaa herätä sunnuntai aamuna ja vaan mennä uimaan tonne altaaseen ja jäädä ottamaan arskaa hetkeks! Ja on huhtikuu??? Anteeks mut miks maailma on vaan joskus niin huippu?!?!





Aijuu... Enään vähän päälle 2kk ja oon kotona taas... Fiilis on hyvin eriskummallinen! Oon niin happy että pääsen pian taas näkemään perhettä ja kaikkia mun parhaimpia kavereita, mutta haikeeta tietty kun täytyy jättää kaikki ihmiset ja hostperhe joihin oon niin kovin läheiseks kuitenkin tullu! Luulin että mun oikee perhe oli tulossa sanomaan hei, mutta koska mun lähtö jutskat meni kokonaan hassuks niin sovittiin että tullaan tänne maailman mahtavimpaan paikkaan (TEXAS) vaikka vuoden päästä. Jejejjee, miksi kerroin tämän on että kaikki mun ystävät oli tosi surullisia ettei päässetkään näkemään mahtavia vanhempiani (isänihän nolasi minut täysin kerran skypessä sanoessaan olevansa Anna's Big Daddy ja jotain tanssi askeleita se tais siinä vetää kanssa) ja söpöä pikkuveljeäni! Hillary oli niin pahoillaan että halus mun lisäävän tän kuvan itsestään! Lol, Love my friends!

2 kommenttia:

  1. Ääää kadehdin noita ilmoja! Tääl tuli viime yön aikana 15 senttii lisää lunta! Haluun kesän! Kivoja kuvia JA KIVA RUSKETUS SULLA :))) !

    VastaaPoista
  2. milloin meet takasin suomeen?

    VastaaPoista