perjantai 4. marraskuuta 2011

Exhausted

Tää viikko on ollu pitkä. Siis kaikki illat on venyny myöhään pelien takia jne. Hävittiin playoff matsi. Pelattiin surkeesti, 3 pelissä pelattiin omalla tasolla ja melkeen voitettiin, mut ei voi mitään. Nyt alkaa koris JEJEJEJEEEE! Vihdoinkin tiedän ees jotain mitä oon tekemässä. Tosin tuun tekeen kuolemaa..... Se coachi on nimittäin tosi kova juoksuttamaan meitä ja haluaa kova temposta prässi peliä. Aijuu kaikille tiedoks, se haluu et oon pointti. Yhtä kuin katastroofi toisin sanoen... No ehkä siitä seuraa jotain??? Eka peli on torstaina ens viikolla ja mua jännittää ihan kauheesti koska tajusin etten oo ikinä pelannu ilman esm. Tiiaa???? Apua, mitö mä teen? Kaikki on tietty jo mulle tosi läheisiä mut ei mulla oo hajuakaan kehen luottaa ja kuka tekee mitäkin???? APua apua apua! 


Nerd day oli ihan huippu ja nauroin koko päivän (häviötä lukuun ottamatta). Huomenna noilla on Cross Country meet ja sit mennään Austiniin (TX pääkaupunki) koska Allie haluaa ehkä menn UT (college) ja mennään sinne vaan vähän tutustumaan. Mamie ja Timry tulee kans, jee! Kerron siis sunnuntaina toivon mukaan kuvien kanssa että mitä tehtiin.... Aijuu mulla on ens viikolla major research paper tehtäväks..... Enkä osaa kirjottaa yhtään mitään järkevää. Allie kuulemma tekee sen mulle, lol! Ei se tee mut varmaan korjaa sen ja laittaa fiksuja sanoja koska sen pää on niitä pullollaan. Okei parit kuvat ja pää tyynyyn. ÖITÄ






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti