torstai 17. marraskuuta 2011

When one door closes another door opens; but we so often look so long and so regretfully upon the closed door, that we do not see the ones which open for us. ~Alexander Graham Bell

En oo kirjotellu koska on ollu aika surkee viikko. Pelasin surkeen pelin tiistaina (omasta mielestäni) ja angstasin sitä koko keskiviikon. Ongelma täällä on etten voi angstata niinkun oon tottunu Suomessa. Jos mä en vastaa täällä (oikeesti en aina huomaa koska oon pahalla tuulella jos joku puhuu mulle) niin ne luulee et oon vihanen niille??? ÖÖ, mitä. Te kaikki luulisitte et vihaisin teitä jos olisitte niin ku nää täällä. Tai ei kaikki oo mut useimmat. No tuli siinä sitten vähän koti ikävä ja tuli vähän itkeskeltyä ruokatunnilla. Ja te tiedätte mut - mä VIHAAN itkemistä. Hyi! No tytöt yritti lohduttaa, mut mitä siinä sitten voi oikeen tehä?? No juteltiin kotonakin siitä ja lähinnä sen laukasi se että pelasin niin huonosti ja oon tottunu näkeen mun koko perheen kattomassa mun peliä ja antamassa sitten kotona vinkkejä ja en oikein tienny jos nää kattos sitä samalla tavalla. Tänään tosin unohdin koko pelin ja olin taas oma iloinen jenkki itseni! Mun historian ope joka on mun ehdoton lemppari (se on espanjasta) niin aamulla kun hymyilin sille niin se huudahti sen kovalla espanjalaisella aksentilla että JEE Anna on iloinen tänään, ihanaa nähdä sut iloisena! Haha, ja tää ope on kova, se ei yleensä tykkää oppilaista sen suuremmin. Haha, minähän se aina sulattamassa kovimmatkin sydämet. 


Okei!! Mun on pakko kertoo yhdestä ekakuokkalaisesta joka on niin hauska!!!! Mä ja Allie siis ollaan P.E. aidsit heti ruokatauon jälkeen ykkös ja kakkosluokkalaisille. No siellä on yks poika (se on vähän pyöreä, mutta ihan sika fiksu - ainut joka tajuaa miks oon täällä) ja no koska edellis päivänä olin itkeny niin se kysys tänään että miks olin niin surullinen ja sanoin että mulla on ikävä mun äitiä ja iskää ja se sanos että "You mean your real parents? Not Allies and your parents" haha no vastasin että joo mun real parents ja sit se vaan kysy että "But you still love Allie and her parents" ja vastasin että joo tietty! Se muuten on hirvee pelimies... Allie on numero 100 (kuulemma paras) ja mä oon 99. Lol, kysyin et miks oon alempana kun Allie ja se vastas että "But your only one number behind her" HAHA. Hitsit, ja sanottiin sille ettei sen kuuluis kertoo meille sen muista tyttöystävistä ja se vastas ettei se pysty pitään mitään salaisuuksia meiltä ja joka päivä se tulee halaamaan meitä ja sanomaan että I missed you ja kun tunti loppuu se huudahtaa I love y'all! Haha, se on meijän poikaystävä, lol. 


Huomenna on korismatsi ja en aio välittää miten pelaan. Kyllä se siitä. Ekat pelit ikuisuuteen ja me vasta alettiin kunnolla pelaamaan korista. 





1 kommentti:

  1. aaaaw anschaaa vi längtar efter dig me! Igår också så va ja o se på naisten peli o dom spela mot ditt lag, siis var e alla cami o tiia o sen ba tänkte ja att vitsi om ansku sku va här nu! :D <3

    VastaaPoista