sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Lisä inffoo.

Eli vietin siis 3 päivää NewYork Cityssä. 3 päivää kaupungissa josta olen unelmoinut vaikka kuinka pitkään. Kaupungissa jossa Carrie ja kumppanit kävelivät huisin korkeissa korkokengissään ja jossa supermies pelasti päivän.

Keskiviikkona mentiin Grand Central stationille (Madagascar anyone.) jossa syötiin lounasta. Se oli just niin siisti kun leffoissa. Käveltiin myös Rockefeller centerille koska (odottakaa tätä) JUSTIN BIEBER esiintyi siellä. Haha, ei me sitä nähty koska se lava oli silleen jännästi laitettu ettei sitä nähny jollei ollu lippua alueelle, mutta kuulin sen laulavan. Jee, oli se kyllä niin siisti. Not! Meijän hotelli oli keskellä Times Squareia ja se oli kyllä yhtä valon välkähdystä koko paikka. Mä, Allie, Hillary ja Mamie oltiin yhdessä huoneessa ja meillä oli kyllä niin hauskaa...

Torstaina oli siis thanksgiving ja nykihän on tunnettu sen suuresta Thanksgiving paradesta ja suuren suurista ilmapalloista. No mä näin kaiken paikanpäältä!!! Oli ressua ja paavo pesusientä ja nähtiin myös julkkiksia niinku C Lo Green, Scotty McCreery, Cobra Starship ja Neil Diamond. Syötiin thanksgiving lounas siellä hotellilla jonka jälkeen mentiin kattomaan Rockettseja. Se oli sellanen tanssiryhmä ja ihan huisin hyvä. Illalla mentiin Rockefeller towerille ja nähtiin nyki yöllä. Vitsit mitkä valot ja kuin kaunis se oli. Huhhuh. Perjantaina mentiin kattomaan Statue of Libertyä ja mentiin 9/11 memorialille ja se oikeesti kosketti. Ne ihmiset jotka oli sen suunnitellu valitsi kyllä maailman parhaimman tavan kunnioittaa niiden muistoa jotka kuoli tollon. Se oli jotain niin suurta ja mä olisin voinut jäädä sinne katsomaan sitä moneks tunniks! Mentiin Central Parkiin jossa luisteltiin. Opetin mun pikkusta serkkua Emilyä luistelemaan Allien kanssa ja se oli kyllä niin hankalaa. Miten ihmeessä lapsia kuuluu opettaa luistelemaan? Mulla ei oo hajuakaan miten mä opin? Suomalaisille se vaan on tapa että se opitaan, I guess. Muutenkin ollaan niin pieniä ettei edes muisteta miten me opittiin luistelemaan. No mutta se oli kyllä niin siistiä luistella keskellä Central Parkia ja kattella ylös ja nähdä pilvenpiirtäjät ja kaikki ne hienot valot (oli siis pimeetä). Vähän shoppailtiin, ostin muutamat joululahjat (en tosin mitään teille, koska haluun ostaa true TX tavaraa). Mutta kaiken kaikkiaan toi reissu oli mahtava! Huomenna alkaa taas koulu mut onneks on enään pari viikkoa jouluun!!!!






1 kommentti:

  1. Mä oon menossa nykiin maaliskuussa ja oon nyt kyllä innoissaan ku kahtelin sun kuvia.. en malta venailla! :D

    VastaaPoista