sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Pappa

Jepjepjep, hyvää isänpäivää kaikille isille siellä Suomessa! En oo taas vähän aikaan kirjoitellut, kun on ollu tekemistä jos jonkinmoista.... Eli siis torstaina oli peli (kyllä se oli sittenkin peli jonka takia meillä oli hieman ongelmia) en pelannu kauheen hyvin, muiden mukaan pelasin, mutta ehkä pelasin (tunnettehan minut - itsekriittinen). 


Perjantaina oli treenit ja hengailin vaan Allien kanssa illalla katsoen reality teeveetä. Mom & Dad meni yksiin häihin mut me ei voitu Allien kanssa mennä koska aamulla oli 9am practice<3 mitä mä teenkään koriksen takia täällä! Voin muuten iloksenne kertoa että en oo lihonnu kiloakaan ja ainoastaan laihtunut. Lälläälläääääääääää!! Lauantaina treenejen jälkeen Hillary ja Heather tuli meille ja Allie ja Hillary teki koulujuttuja ja mä skypettelin hetken äidin ja veljeni kanssa. Olipas hassua. Illalla mentiin syömään ja kattomaan yhtä leffaa jonka nimeä en nyt muista! Leffassa tosin oli Eddie Murphy ja Ben Stiller ja se oli NYkissä thanksgivingin aikoihin JA VOI JEEEEEEE ENÄÄN VÄHÄN PÄÄLLE VIIKKO JA OON NEW YORK CITYSSÄ! Voi vitsit tätä onnen määrää!!!!!!!!!!!! Jeejeejejejejejeeeeeee, so happy! Aijuu sain myös kuulla että Hillary tulee meijän kanssa että jeee! Matkassa tulee olemaan mukana Mom, Allie, Lacie, Courtney, mun enon vaimo ja mun pikkunen serkku Emily, mun uncle Jacky ja mun serkku Jordan. Juhuu, siitä tulee ihan huippua. Oon niin innoissani!!!!!!! Siellä on kuulemma maailman suurin ilmapallo festivaali ja voi juhuu pääsen luistelemaan central parkiin ja ei vitsit. Haluan jo mennä! 


Haluaisin myös reiluuden nimissä kertoa että vietin juuri sunnuntai päiväni ottaen aurinkoa takapihalla - tätä onnen määrää! I love Texas!!!!!!!!!!! 






2 kommenttia: