keskiviikko 9. marraskuuta 2011

I bought some batteries, but they weren't included. - Steven Wright

Anteeeeeks! On ollu hirmuinen kiire......... Apua, yritän parantaa tapani. 

Eli siis lauantaina noilla oli regionals cross country meet jossa ne menesty ihan hyvin ottaen huomioon että siellä oli noin 200 juoksijaa ja ottaen myös sen huomioon että kaikki tästä joukkueesta juoksi cross countrya ainoastaan koriksen takia. Haha, lmao. 

No mentiin Austiniin. Ihan törkeen mahatava kaupunki!!! Mentiin sellaseen sorority tapaamis jutskaan koska mun hostdad ja host grandma on tosi into that stuff ja ne haluaa et Alliekin menee sororityyn... Joten Allie on todennäköisesti menossa University of Texas in Austiniin ja ne yrittää luoda suhteita jotta Allien olis helpompi päästä tähän sororityyn. En usko et siinä on mitään ongelmaa koska Allie on nätti ja fiksu. 
No siellä mä, Mamie ja Timry hengailtiin vähän tyhjän panttina ja otettiin kuvia ja naureskeltiin. Illalla mentiin syömään tosi hyvään ravintolaan (parasta quacamolea ikinä!!!) ja mentiin aikasin hotlalle. Olin tosi väsyny ja menin nukkumaan aikasin, muut kattos jonkun tyhmän leffan joka ei voinu vähempää kiinnostaa mua... Haha. 

Sunnuntaina nukuttiin pitkään ja mentiin outlet malliin ja shoppailtiin vähän ja mentiin sit starbucksin kautta kotiin. En siis tehnyt mitään super erikoista mut seura oli vaan niin mahtava ja nauroin koko viikonlopun läpi. Juhuu!

Okeiokeokeeeeei, koris on huippua! Vihdoinkin osaan jotain (hahahaah). Juostaan ihan törkeesti, semmosii tyhmii päästä päähän juoksui jotka täytyy juosta jossain ajassa tai joutuu tekee sen uusiks (OTH- katsojille perus tuttu juttu). Pointtina olo on hassua. Mamie, Jazz ja mä ollaan pointit. Onneks en oo sentään ykkös pointti!!! Se haluu et heitän ni se on se syy, sounds good to me! 

Lauantain peli peruttiin :( mut silti treenit 9-11.... Jee! not. Huomenna on siis scrimmage missä pelataan (periatteessa) joukkuetta vastaan, mutta pelin voi pysäyttää koska tahansa ja coachi voi tulla kentälle selittämään miten sen asian olisi pitänyt mennä. Näin mä ainakin ymmärsin tän asian. Mun lihakset on kipeeeeeeeeet, mut sanonpahan vaan et tuun oleen paremmas kunnos ku Suomes ikinä. Asiaa tosin auttaa suuresti se että Allie on ihan sekoilija terveyden suhteen ja on koko ajan tekemässä jotain vatsalihas juttua. Nyt se pisti mut tekemään joka aamu sellasen pienimuotoisen kuntopiirin Haha! 

Laitan kuvat huomenna, ehkä saan jotain koris kuvia.. Tuskin mut saa nähdä. Lol, älkää kiukutelko! 

P.s mulla on ikävä pantterikarkkeja ja vähän myös juustohampparia... Ojvoj. Muistakaa että mun synttärit ja joulu on pian. Tajuutteko että oon aikuinen alle 80 päivän päästä, mä en tajua enkä halua tajuta. Onneks en oo täällä aikuinen, hoho! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti