sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Hasta La Vista - Happy Eastahhhh

Haha! Hyvää pääsiäistä. Vannon et oon yrittäny viimesen postauksen jälkeen tulla joka päivä kirjottamaan, mut netti ei oo toiminu! :( torstaina mentiin näitten mökille joen varteen ja oltiin siellä sunnuntaihin asti, eli siis tänään tultiin kotiin! Oon jo ehtiny urheilla ja uida ja oon hyvin tyytyväinen itseeni. Tehtiin kaikkea hauskaa, mun nana ja gogo tuli, Lacie ja Courtney, mun serkut, mun enot ja niitten vaimot ja muuten vaan oli tosi hauskaa!!! Perjantaina otettiin senior kuvat... Kaikki seniorit ottaa aina kuvia (ylppäri kuvat, I guess?) ja lähettää sitten kutsut vieraille jne. No mom haluaa lähettää multakin kutsut vieraille (vaikka Allie lähettää samoille vieraille kans, mä sanoin ettei pitäis, ja et sen pitäis olla vaan Allien päivä mut nojoo)... Joten leikin sitten mallia päivän! Kuvia siitä ei vielä ole, mutta pistän nekin sitten tänne!





Aijuu viime viikolla Allie ja Mom meni Allien golf kisoihin ja Dad piti huolta musta ja mentiin helikopteri lennolle!!! Oli niin makeeta :) Wohoo! :)







Jake, crazy dog! Poltti kuononsa pahasti.... Meijän piti ottaa puita ja heittää ne tuleen... No puiden alla oli oravia ja ne lähti hirveeseen juoksuun ja Jake yritti ottaa kiinni (se tappo 3/5 - ei tahallaan, halus vaan leikkiä) ja ne kaikki oravat juoksi suoraan tuleen ja Jake hyppäs perään.... No nyt sillä on ihan palaneet huulet, siis heleän pinkin väriset. :(:(:(: Polonen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti