keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting, du är nån annan nu i och för sig.

Heips! Eipä sen erikoisempia kertomuksia. En tosta mun päivityksen nimestä sen enempää! Jotkus ihmiset vaan osoittautuu olemaan muuta kun mitä luulit niiden olevan. Näitä elämän hienoja puolia :) Tiedän tasan tarkkaan että kun Suomeen tuun niin mikään ongelma ei tuu mulle olemaan mahdoton. Tän vuoden aikana kasvaa niin suunnattomasti. Kyllä sulle tulee perhe ja ystäviä, mutta sä et oo ollu niiden kanssa koko sun elämän ajan ja se ei oo ihan sama asia. Arvostan jokaista parempaa ja jokaista huonompaa muistoa, koska jokainen muisto on kasvattanut ja opettanut mua ihmisenä! Täältä tullaan, oon superihminen ja mikään ei mua enään estä!



TODAY IS MY NAME IS NOT YASMIN JASMINS BIRTHDAY! 
Paljon, paljon onnea! Älskar dig, ses om två månader jasmiiniriisi! 
Don't you dare forget to pick me up 9.6! (Helsinki-Vantaa, nimmareita jaossa, JK!)


1 kommentti:

  1. Oiii taaack <3 ska anöka om ledit då från jobbe så ja kan komma o hämta dig :))

    VastaaPoista