tiistai 17. huhtikuuta 2012

Svengaa kuin hirvi

Älkää kysykö mikä ihme tämän päivän blogin tarkoitus on... Luin tossa huvikseen Suomalaisia sanontoja ja rupes niin vaan naurattaan! On siis ollu aika kova koti ikävä viime aikoina. Ollu vähän hämminkiä jos toisenlaista ja välillä vaan ärsyttää ja on ikävä Suomalaista sisua jossa hitto jos on ongelma niin se ratkotaan eika lakasta sängyn alle unohduksiin. MUTTA kaipa se tästä johonkin suuntaan menee, mun koti ikävä siis! Lol.

Huomenna Allie ja mun hostmom menee Texas A&M, Allien ehkä tulevaan collegeen ja mun hostiskällä on hautajaiset joten meen asumaan mun hostmomin veljen luokse pariks päiväks. Tekee varmaan ihan hyvää mulle päästä jonnekkin muualle välillä... En oo tottunu aina pysymään kotona. Kerron miten siellä sujui, mun Amerikan eno on hauska heppu ja saa mut aina hymyilemään joten varmasti tuun pitämään hauskaa!! Aijuu nää rupee nyt jo treenaamaan korista ens kautta varten ja oon aika innoissani koska pääsen taas vähän pelailemaan. Täytyy nyt vähän sitä palloa heitellä etten oo pihalla kun lumiukko (ha ha) kun tuun takasin! 51 aamua niin kuin äiti tänään sähköpostissa mulle selvensi. Hassua, hassua.....

AIJUUU! Kiitos Johan piristit mun päivää (et tarkotuksella) mutta kumminkin sanomalla seuraavan pätkän..... Jos joskus tunnet olevasi allapäin eikä mikään onnistu, muista että sinä olet kuitenkin se siittiö mikä voitti! HAha! Iroonistahan tässä on se että veljeni ei voittanut vaan minä voitin ekan erän! HAHAHA okei oudoks meni, mut joka tapauksessa toi sai mut niin nauramaan ja made my day!


hei onks toi sun puhelin iphone? ku oon ite lähös kans jenkkeihi syksyllä ja kelasin että miten sulla toimii se sielä? tai lähinnä sitä että löytyykö sieltä iphoneen kohtuuhintasta prepaid-liittymää vai miten sul on?:)

Joo, mun puhelin on iphone! Mutta se ei oo Suomesta ja mun hostvanhemmat anto sen mulle kun tulin tänne, eli mulla ei oo prepaid-liittymää.... En tiiä siis yhtään että saako iphoneen prepaid-liittymää, mutta mitä nyt muilta vaihtari kavereilta oon kuullu niin prepaid liittymät on aika halpoja ja toimii hyvin :) iphonesta en tosin tiiä! Anteeks että mun vastaus on aika turhanpäivänen, eikä auta oikeen mitenkään! 

2 kommenttia:

  1. haha joo okei! :-D pitääpi googletella vähän lisää ja ottaa asiasta selvää....=)

    VastaaPoista
  2. ansku hei en päässyt perijaattessa edes kisaan mukaan :D

    VastaaPoista