tiistai 24. huhtikuuta 2012

What's a butterfly garden without butterflies? - Roy Rogers

Kahden kuukauden päästä oon aikuisten oikeesti Suomessa? Anteeks mut mihin tää aika on menny? Joulun jälkeen kaikki viikot ja viikonpäivät ja viikonloput on vaan kadonnu sellasessa hujauksessa etten tajua enään mistään mitään.

Tällä viikolla kaikilla muilla paitsi senioreilla on TAX ja STAR testit. Se tarkoittaa siis sitä että meidän senioreitten "täytyy" tiistaina ja keskiviikkona lähteä koulusta 10 jälkeen. Tänään mentiin järvelle ajelemaan vesi skoottereilla ja oli niin makeeta! En oo koskaan ajanu sellasella ja nauroin koko sen ajan. Vauhtihirmu jne. Huomenna mennään SAhan koska Alliella on kampaaja :) Meitä menee kasa tyttöjä ja oon aika innoissani koska oon halunnu mennä shoppailemaan jo pitkän ajan. Mulla on lista ja kaikkea mitä haluisin löytää! Musta tuntuu että mulla on lista kaikkeen mitä ajattelen ja mietin? Olenpas outo.




Ei nyt oo mitään kuvia. Olen pahoillani! Lupaan että huomisen päivän jälkeen on ainakin yks! ja anteeks ettei Fbssä oo ollu kuva päivitystä pitkään aikaan... En oo vaan tullu ottaneeks hirveesti kuvia koska en oo mitään erikoisempaa tehny. Laitan kuitenkin piristys kuvia weheartit sivulta!

1 kommentti:

  1. Minkä järjestön kautta olet vaihdossa? Miten on asiat sujunu tällä järjestöllä? Onko epäkohtia?

    Ja sit viel sellasta kyselisin, et mikä on ollu parasta ja mikä huonointa vaihtarivuodessasi?:) Ja mitä kannattaisi ottaa huomioon tälläisen tulevan vaihtarin vaihtoon lähdössä/siellä ollessa?=)

    Kyselisin ihan sen takia, että itellä on tää vaihtariunelma vasta suunnitteluvaiheessa, mietitään siis järjestöä vasta. Tarkoituksena lähteä USA:n 2013 syksyllä :D Ainii, mis osavaltios oot?:D

    VastaaPoista