maanantai 16. huhtikuuta 2012

Kahdeksan viikkoa

Ja meikalainen on taas koti Suomessa! Taytyy sanoa etta oon aika innoissani!! Mulle tulee kylla ikava ihmisia taalla ja jotain asioita, mut just nyt niin odotan vaan innolla kavereiden ja perheen nakemista, tehda kaikkea hullua! Koulu rupee maistumaan puulta, niin kuin aina kesan lahentyessa ja koulussahan ma eniten vietan aikaa anyways!!
Viikonloppuna mentiin kattomaan nalkapeli ja ma ainakin tykkasin siita kovasti!!! En tieda mita tana viikonloppuna on luvassa, mutta varmasti jotain. En tieda jos tuun kirjoittamaan mitaan, kaikki on aika tylsahkoa talla viikolla....

3 kommenttia:

  1. ma en tieda mita ajatella. Yhdella hetkella oon happy etta oon menossa kotiin ja toisella hetkella en haluaisi mitaan muuta kun jaada tanne viela. Oon ihan ihmeissani kaikesta tasta jutusta..

    VastaaPoista
  2. Kevät ja koulu on aina hiukan hankalaa... Mut hei teillähän on vielä Prom ja se risteily ja varmaan mielettömät läksiäiset sulle? =).
    Ja täällä päässä odotellaan yhtä lailla sua takasin!
    Asiasta viidenteen... tuo gym kuva - mimmi on hiukan timmi! ja ruskee... ;-)

    VastaaPoista
  3. hei onks toi sun puhelin iphone? ku oon ite lähös kans jenkkeihi syksyllä ja kelasin että miten sulla toimii se sielä? tai lähinnä sitä että löytyykö sieltä iphoneen kohtuuhintasta prepaid-liittymää vai miten sul on?:)

    VastaaPoista