torstai 26. huhtikuuta 2012

Jokaisessa harmaassa pilvessä on hopea reunus

Tai jotain sinne päin. Joskus tuntuu ettei ole muuta kuin niita pilviä. Haha. Vastaan eka kysymykseen ja kerron sitten tekemisiäni!!


Minkä järjestön kautta olet vaihdossa? Miten on asiat sujunu tällä järjestöllä? Onko epäkohtia?

Ja sit viel sellasta kyselisin, et mikä on ollu parasta ja mikä huonointa vaihtarivuodessasi?:) Ja mitä kannattaisi ottaa huomioon tälläisen tulevan vaihtarin vaihtoon lähdössä/siellä ollessa?=)

Kyselisin ihan sen takia, että itellä on tää vaihtariunelma vasta suunnitteluvaiheessa, mietitään siis järjestöä vasta. Tarkoituksena lähteä USA:n 2013 syksyllä :D Ainii, mis osavaltios oot?:D

Mä oon ASSE nimisen järjestön kanssa. Asiat on sujunu ihan ok. Takasin tulo lentojen kanssa oli suuresti ongelmia ja joudunkin jo lentämään 3.6 enkä 9.6 joka sai mut kyllä aika kiukkuseks koska mun graduation on 1.6 mikä tarkottaa vaivaset 2 PÄIVÄÄ koulun jälkeen täällä oloa. Sen he hoitivat aika surkeesti ja mun kaverilla oli aikamoisia kommelluksia tän järjestön kanssa myös. Mutta muuten on ollut ihan toimiva ja kiva järjestö, en oo hirveesti niiden kanssa ollut tekemisissä. Sain tosi hyvän hostperheen ja paikan joten siinä ei oo mitään valittamista.
Parhain asia vaihtarivuodessa on ehdottomasti se kokemus jonka saat olemalla toisessa maassa ja sen että voit tosissaan löytää elinikäisiä ystäviä! Huonoin on se että vaikka joskus tuntuukin että hostperhe on kuin oma perhe niin ei se ole. Vaikka kuinka yrität saada sen turvan niin se ei oo sama kuin oma perhe ja omat pitkäaikaiset ystävät, joten koti ikävä tulee iskemään ja joskus se on erittäin hankalaa ja sun olo ei oo parhain. Hmm.. vaihtarin kannattaa olla avoin ja iloinen. Hankalaahan on se Suomalainen elämäntapa joka on hyvin erillainen jenkkejen elämäntavasta. Joskus tää ns. feikkiys on liikaa, mutta siihen tottuu. Texas on ollut mulle sinäänsä hyvä että tää feikkiys ei oo niin järkyttävän paha.
Toivottavasti löydät sen sopivan järjestön sulle ja että saat viettää just sen vuoden minkä haluat!! :) Mä sain ja en kyllä vaihtais tätä mihinkään. 

OKEI! Eli eilen mentiin SAhan shoppailemaan. Ostin vaikka mitä, mä ostin MAKSI mekon??? Siis minä, lyhyt käppänä! Mutta itseasiassa näytän omasta mielestäni aikas hyvältä siinä. Huomenna on Allien regional track meet ja tää on sen viimenen mahdollisuus päästä Stateen joten pitäkääpäs kaikki peukut pystyssä!!!! 






1 kommentti:

  1. Kiva "little miss sunshine-perfect" i sista bilden, headband and all :P hihihi sötis :)

    VastaaPoista