tiistai 2. elokuuta 2011

Aika kuluu nopsaan..

Ei tosin töissä. Olin niin tylsistyny et yritin jopa blogata kännykän kautta. Enpä onnistunut. Halusin vaan kertoa kuinka kiinnostava ja tapahtumarikas työpaikka mulla on uimahallin kassalla. Mutta Kattis aina jaksaa muistuttaa että pitää ajatella sitä palkkaa, ni johan alkaa päivä tuntumaan paljon mukavemmalta. Ja täytyy tosiaan myöntää että se toimii!! 


Työpäivän jälkeen Kattis, Juls ja Jassi tuli sinne ja käytiin uimassa ja saunomassa. Ja hei älkää nyt alatko vihaamaan mua, mutta mä en usko että tuun ikävöimään Suomalaista saunaa... Se ei vaan oo mun juttu! 


Torstaina lähden turnaukseen tampereelle ja sunnuntaina jatkan matkaani jyväskylään sanomaan heipat mummulle ja serkulle! Vitsi en oo käyny sielläkään pitkään aikaan.. 


Aijuu, lopuksi tahdon sanoa että mahtavaa matkaa Onzba! 








1 kommentti: