sunnuntai 14. elokuuta 2011

Stay

Pyydän jo anteeks etukäteen. Tästä tulee pitkä postaus! 


Ihana viikonloppu! Perfect. 
Eilen oli siis mun läksiäiset ja voi jummijammi ku mut lellittiin piloille! Sain aivan ihania lahjoja, kiitos siis ihan hirveesti teille kaikille. Oli ihanaa vaan nähä kaikki, yhessä kasassa ja kävi siellä vähän ei niin tuttuja, mutta hyvin hauskoja tyyppejä! Hmm, lahjoista kerron kuvien kera seuraavassa postauksessa (kuvat on iskän iphonella ja se lataa yhtä videota, haha). Mutta tykkäsin kaikista ja sain ihania koruja ja nominationpaloja ja t-paidan ja jajajajajajaja! Hitsit. Sain Jullelta ihanan lorun (ruotsiks, joten en viitti kirjottaa sitä tähän (edes suomeks) koska se ei sillon olis hauska) ja Jassilta (vitsit!!) jolla on maailman ihanin lauluääni (oon vieläkin vihanen idolsille ku ne on nii surkee sakki SHAME ON YOU!) koska se laulu oli täydellinen, TÄYDELLINEN. Hurts - Stay
Valitettavasti mä en jää, mutta kyllä mulle tuli kyyneleet silmiin ja vähän itkinki. Tack, tack, tack Jasmin. Älskar dig! 


Tänään sitten iloisina (hyvinvoivina ja pirteinä) lähdettiin muumimaailmaan sanomaan muumeille heippa! Haha, olin ku lapsi karkkikaupassa. Mulla oli niin hauskaa. Tuutikki teki ystäväkorut, valittiin värit red, white and blue koska jenkkeihin olen menossa. Niin ihana viikonloppu ja yllärit ei loppunu tähän... sillä mun kummisetä tuli illemmalla sanomaan heipat ja se oli koonu mulle selviytymispaketin ISOON muumilaatikkoon. Kerron siitäkin enemmän kuvien kera seuraavassa postauksessa. Hitsi toi video lataa kauan! 
Mutta nyt kuvia ja vielä kerran
kiitos kaikille, pus! 









1 kommentti:

  1. Älskar dig me :) bra att du hade de kul, gotta leave finland with a BANG! <3

    VastaaPoista