tiistai 30. elokuuta 2011

wazap

Tein tänään varmasti elämäni helpoimman historian kokeen!! Siis ihan oikeesti? Ympyröi oikea vaihtoehto kysymyksiä? No voi huhhu. 
Cowgirlseillä oli peli jonka ne voitti! Juhuu.. Sain taas vastata miljoonalle ihmiselle miks en oo vielä kentällä pelaamassa lentopalloa. Multa siis puuttuu jotkut paperit ja niitä ne coachit nyt vaan odottelee (ei hätää äiti, sun ei tarvii tehä mitään). Lentopallo menee huonosti. Kaikki sanoo et oon sika hyvä aloittelijaks mut nää, en tiiä. Musta tuntuu etten onnistu koskaan ja et kaikki vaan menee mönkään. Tosin tunnettehan minut, vaadin aina itseltäni liikaa! 


Huomenna ei pitäis olla mitään erikoista. Mennään kai Pleasantoniin koska Allie menee pedikyyriin ja mä kai laitan mun kynnet uusiks.. Täällä siis tosiaan on halpaa tuo kynsien laitto.. Ajattelin et sit ku koriskausi loppuu ni voisin ehkä laittaa rakennekynnet. Saa nähdä! 
Torstaina on siis lentopalloturnaus Pleasantonissa ja meen sinne manageriks (eli ei koulua). Lacie tulee torstaina kotiin (se käy yliopistoa Forth Worthissa ja käy usein kotona). Courtney (mun toinen isosisko) ei vielä tiedä pääseeks se tulemaan, mutta todennäköisesti se tulee! Jee. 


Eli pe-la täällä meidän kaupungissa järjestetään rodeo. Koska ollaan senioreita ni joudutaan oleen töissä. Mutta me kaikki lentopalloilijat ollaan vaan perjantai koska lauantaina turnaus jatkuu. Illalla tosin on tanssit johon mennään. Saan siis ekaa kertaa käyttää mun bootsei!!! Jos ei sada niin mennään todennäköisesti rannalle su-ma. Saa nähdä! 


Love you guys (don't miss you...........) 

4 kommenttia:

  1. ihanaa "... me kaikki lentopalloilijat... " =)

    VastaaPoista
  2. Lisäys eiliseen kommenttiini: Tänään radiossa sanottiin, että Salkkarit on tulleet vasta 12 vuotta, niin että silloin Heiskalla olen nähtävästi katsonut jotain muuta vastaavaa eka kertaa elämässäni... Kauniit ja rohkeat? Jos, niin se oli sitten ainut kerta toistaiseksi.
    Pakko kai oli ollakin helpot hissankokeet, jos koulu alkoi noin viikko sitten, koska eihän siinä ajassa ehdi käydä läpi paljon mitään. Ja samasta syystä ei ole ihme, jos ei lentopallo ehkä ihan vielä kulje. Sä taidat olla kotiutunut sinne salamavauhtia?

    VastaaPoista
  3. Anscha, ja e väldigt stolt över dig, du ha uppdatera ofta! bara vi sku va på FB samtidit nån da...,. -.- I have things to tell u!!! :(

    VastaaPoista
  4. Niin, mä vähän ihmettelin että taisitkohan kattoa salkkareita? :) Jep, mut kaikki mitä ollaan käyty läpi on ollu uutta mulle... Jotkut meijän luokalta jopa sai hylätyn...

    VastaaPoista