torstai 11. elokuuta 2011

Bartok, missä vesi viipyy?

Hmm, mua ei jännitä vielä yhtään. Enkä kyllä välttämättä vielä toivota jännitystä tervetulleeks. Tykkään nimittäin nukkua hyvät yöunet, haha!! Vitsi, haluisin niin kirjottaa jonkun kivan, pitkän tekstin ja mulla on ihan hirveesti ajatuksia päässä mut en osaa vaan pukee niitä sanoiks. 


Tossa rappusten vieressä kyhjöttää mun matkalaukku. Pyykkiä on ruvettu pesemään, jotta mä voin ruveta miettimään mitä mä haluan mukaan ottaa. En tiedä... Vaikka mulla on kaikki paperit ja kaikki tarvittava, niin musta tuntuu että jokin puuttuu (vaikka ei puutu). Kaipa mulla sitten on jännitys, jännitys siitä että tosiaan pääsen lähtemään. Tunne siitä että nothing can stop you. Viikon päästä lennetään. Ei oo vielä iskeny ihan tajuntaan. Kyllä te sitten blogissa kuulette sen, haha.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti