torstai 25. elokuuta 2011

Texas ID, check

Okei, koulu on aika helppoo... En oikeen tykkää siitä. Ne tunnit on ihan jees, technologysta tykkään koska opin uutta, mut muuten ni nääh. Päivät on niin pitkiä!! 8-15.40 + treenit heti perään! Huhhuh, vannon et ens vuonna en valita kertaakaan!! 


Treenit on kivoja! Coachit on ihan huippuja niin kun jo totesin. Huomenna on perjantai JEJEJEJEJEJ! Mennään illalla treenejen jälkee San Antonioon Allien kans leffaan sen poikakavereitten kanssa (ne haluu kai tavata mut or something). Mennään kans syömään. Viikonloppuna ei kai tehä mitään erikoista. Mun daddy tosin ehkä pitää mulle ratsastustunnin ja Allie rupas treenata mun kans lentopalloo. Ainii ja Hillary tulee meille myös viikonlopuks, yay! 


Ens viikonloppuna meil on täällä rodeo, coool! Koska tahdotaan lisää rahaa meijän senior tripiä varten niin ollaan siellä töissä! Mun kummatkin isosiskot tulee viikonlopuks, mikä on awesome. Ens viikonloppu on myös laborday weekend eli maanantai on vapaa! Joten todennäköisesti mennään su-ma beachille. 


Täällä sato tänään mikä on näille tosi tärkeetä. Ei tosin ollu mikään Suomi sade. Ruoka on tosi hyvää ja onneks tää mun perhe tykkää syödä terveellisesti (terveellisemmin kun normaalit, you know) Aijuuuuu Jake (perheen koira) tykkää leikkiä pienten villipupujen kanssa ja tänään kun tultiin kotiin ni se oli ottanu pienen pupun. Onneks saatiin se pelastettuu... Se oli niin söpö! 




2 kommenttia:

  1. poikakaverEITTEN??? siis what? onks Alliella useampi poikaystävä? =)

    VastaaPoista
  2. noei. Kun poikien keiden kaveri se on? Lol :D

    VastaaPoista