lauantai 27. elokuuta 2011

Saturday

Rakastan viikonloppuja! Tänään uitiin (rusketuin heti) ja illalla meille tuli vieraita. Hostdad grillas ja sain syödä ekaa kertaa T-Bone stake nimistä lihaa! Se oli ihan sika iso ja niiiiin hyvänmakunen. Ainii ja vietin laatuaikaa hostdadin kanssa (kattokaa fbst. Katottiin illalla how to loose a guy in 10 days ja nyt oon menossa nukkumaan.


Huomenna mennään eka kirkkoon ja iltapäivällä mulla on tapaaminen mun aluevalvojan kanssa ja muitten vaihtareitten. Rehellisesti sanottuna ni en oo kovin innostunu menemään, mut Mom lupas tulla mukaan joten ok.


Perjantaina ei menty leffaan, vaan meijän oli tarkotus mennä opiskelijabileisiin... No ajettiin San Antonioon ja mentiin niitten Allien poikakavereitten asuntolaan. Mä olin unohtanu syödä (en ollu siis syöny kello 12 jälkeen mitään ja kello oli jotain 9 illalla). Mulle tuli siis ihan järkyttävän huono olo ja vatsaan sattu ihan sairaasti. Mua ärsytti niin paljon ja eka ajattelin vaan deal with it. No kipu yltys ja mun oli pakko sanoo Allielle ja Hillarylle (Allien ja nyt myös mun kaveri). Me päätettiin lähtee koska en voinu hyvin... joten ei opiskelijabileitä :( damn, se olis ollu hauskaa! Mentiin suoraan kotiin (nukuin koko matkan) söin jotain puuroa (vähän niinkun kaurapuuroa) ja melkeen oksensin sen. Aamulla olo oli kuitenkin taas normaali, joten se todennäköisesti johtui siitä että olin nälissäni. Mutta Allie eipäili että se saattoi myös johtua siitä että mun vatsa ei oo ihan tottunu näin rasvaseen ruokaan.... Olo on nyt kuitenkin jees. 
Aijuuu oli niin hauska puhua Julsin kanssa skypessä, hehe! Odotan jo ensviikonloppua (elän viikonloppuja varten, koulu on tylsää) 




1 kommentti:

  1. Voivoi =( - oisko siellä mahdollisesti ollu niitä punaisia muvimukeja? =D

    VastaaPoista