tiistai 23. elokuuta 2011

Hengissä ollaan

Eka koulupäivä oli hmmmm... tylsä!!! Mulla on pakolliset English, US history ja US Government. Extrana mulla on Technology eli tietokone juttuja (jee!) ja sit liikkaa ja oon myös Allien kanssa pikkulasten liikuntatunneilla valvojana. Se on rentoo, ei tarvii muuta kun hymyillä ja tsempata niitä. Piece of cake! 


Mulla oli myös ekat lentopallo harkat ja voin sanoa et se on vaikeeta! Musta tuntuu et kaikki menee huonosti (kaikki tosin sano että oon tosi hyvä alottelijaks, yks jopa sano et oon luonnonlahjakkuus urheilussa ;)! Olin silti aika pettyny itteeni mut treenejen jälkeen ni Allie jäi harjottelemaan lentopalloo (ja basically ni se on mun kuski joten you know) ni Coach Taylor eli mun korisvalmentaja jäi heittelemään mun kanssa! Ja se pitää mulle yksityis heitto juttui ja whatever aina lentopallo treenejen jälkeen! Yay. Meillä on siis joka päivä eka liikkatunti ja suoraan sen jälkeen harjotukset. Joka päivä siis lentopalloo paitsi keskiviikkosin ja torstaisin jollon liikassa on korista. 


En oo viel ottanu oikeen mitään kuvia.. Oon vaan pyöriny koulussa (kamerat kielletty) ja sillai. Oon saanu tuhansii kysymyksii joista parhaat on "syötteks jätskii siellä?" ja "onks teil elokuva teattereit?" haha. Ja ainii en saa vielä pelata mitään koska mult puuttuu joitain papereita! Mut coachit hoitaa ne ja sano et pian pitäis olla kaikki kunnossa!


Eilen mun serkku Emily oli meillä. Se on duracel pupu ja niin söpö. Se kutsuu mua sen new friendiks ja sit se kysy et "Where's your mommy and daddy" vastasin sille että mun mommy ja daddy on Aunt Lori ja Uncle Jamie.. Se ei oikeen tajunnu. 


En tiiä oonko unohtanu kertoo jotain joten sanokaa jos haluatte et kerron jostain???? Huomenna pääsen lähtemään aikasemmin koulusta koska mennään hakemaan mun TX ID korttia, et pääsen todistamaan mun henkilöllisyyden ilman et joudun kantamaan mun passia. Vklp ei kai tehä mitään erikoista. Mun daddy on kyl vähän hermostunu ja pelkää et tylsistyn kuoliaaks. No worries täällä on huippua... vaikka onkin pieni paikka ja vähän ihmisiä. 


Talk to y'all lateeeeeer. 







2 kommenttia:

  1. ai pool takapihalla? =). Kui paljon siinä koulussa on oppilaita? Pääsitkö senior-luokalle? Kuvia saa ottaa paaaaaljon =)

    VastaaPoista
  2. Moron, jos nyt kuitenkin sen suomenopettajamummus kunniaksi KOITTAISIT kattoo tota kielioppia..... =) (kopsasin Heinon Pialta)
    ‎"Substantiivi on se sana, jonka jälkeen voi lisätä "perkele", kuten äijänperkele, autonperkele. Adjektiivi on sana, jonka eteen lisätään "paskan", kuten paskantärkee, paskanhailee. Verbi on sana, jonka jälkeen lisätään sanat "ihan sikana". Esim. "Nyt voivat pennunperkeleet päntätä ihan sikana paskanhaileeta kieliopinperkelettä". Yhdyssana on sellanen, jonka väliin EI voi laittaa vittu. Niinku yhdysvittusana. Ei käy. Kuormavittuauto. Ei käy. Aivan vitun ihana. Käy."

    VastaaPoista