sunnuntai 21. elokuuta 2011

Hey y'all

Anteeks Ella, I know you hate this, mutta nyt tulee piiiitka teksti. Pyydan anteeksi kirjaimien puuttumista. Oon hostperheen koneella koska en oo omaani viel jaksanu pistaa kuntoon. Kuvia ei ole koska en oo ottanu, mutta mun fbssa on jo pari kuvaa mun tervetuliais komiteasta haha.


Lentomatka oli taytta tuskaa! Tykkaan yleensa lentaa, mutta olin ihan hirveen kipee. Joka ikinen roori oli tukossa ja ei hitsi. Kauheeta! Mun antibiootit ei auta mihinkaan ja lol. Mut oli siistii lentaa American Airlinesilla koska siel oli niin paljon leffoja, tv-ohjelmia ja peleja. Tetris Tiia, Tetris! haha. Katoin kung-fu panda 2, water for elephants (tasssa nukahdin, booooring), thor, pari glee jaksoo ja pelasin tetrista varmaan tunnin.... Onneks siella oli muitakin vaihtareita Suomesta etten ihan tylsistyny odottelemaan. Kiitos siis Lotalle, Marialle ja vitsit Juusolle? Haha. Anyway Dallasiin kun paasin niin olin ihan poikki. Siis ihan hirveen kipee ja vasyny. San Antonioon lahteva lento oli myohassa (pahasti) ja meinasin kuolla. Nukuin koko sen lennon (40min kesti) ja kun lahdin kavelemaan sita kaytavaa ni nain ison porukan odottelemassa mua kylteilla jossa luki tervetuloa jne. Siella oli mun hostmom, mun isosisko Lacie ja mun pikkusisko (3kk nuorempi) Allie ja sen kavereita. Voin edelleen tosi huonosti joten Lacie ja mom vei mut ruokapaikan kautta kotiin. Allie ja sen kaverit lahti tansseihin. Sain muuten lahjaks ihka aidot bootsit! Niin makeet!!! No Lacie paatti  kans lahtee sinne joten ma ja mom mentiin kotiin jossa tapasin mun hostdadin Jamien, se on ihan sika hauska ja rento ja kysyy multa koko ajan etta "So what do you think?" ja ma oon vaan etta mista? Haha, Lacie vahan rupes jo hermostuun siihen kun sen mielesta on tyhmaa kun kaikki pommittaa mua turhanpaivisilla kommenteilla. 


Kerron talosta ja mun huoneesta vaikka seuraavassa postauksessa ja laitan kuvia mutta voin sanoo etta taa on upeeeeee!!! Ja mun huone on ihana... ja mulla on vaatehuone!! Jeeeeee. Mut seuraavana aamuna herattiin Lacien kanssa myohemmin koska muitten piti lahtee aikasin Allien lentopallo peliin. Mentiin Lacien kanssa kattomaan sita myohempaa pelia ja ne paasi finaaliin. Tapasin siis kaikki mun tulevat joukkuekaverit ja valmentajat. Vaikuttaa tosi kivoilta. Tapasin myos mun enon ja mun serkun. Se eno oli ihan huippu ja nauro ihan torkeesti. Siita tykkaan tosi paljon! Ne tulee meijan kanssa New Yorkiin thanksgivingin aikoihin. Jee! Iltapaivalla hengasin eka Momin ja Allien kanssa. Mun grandma (hostiskan aiti) tuli kaymaan ja se halus etta naytan sille Suomen sen karttakirjasta. Se kyseli ihan hirveesti kaikkea Suomesta ja oli tosi kiinnostunut. Olin antanu mun lahjat jo (kaikki tykkas ihan hirveesti) ja se katto innoissaan keittokirjan suomi kuvia. Eli harmittaa etta piti jattaa ne suomikirjat pois kun oli niin paljon ylipainoa. Mut aiti lahettaa ne perassa joten ei haittaa. Sit Allie lahti viela sinne tansseihin. Se oli tosi pahoillaan ku se taas jatti mut yksin (en tosin ollu yksin) mutta sanoin sille etta me nyt ehditaan viettaa aikaa vaikka kuinka paljon ja esm. Lacieta en tuu nakeen hirveesti koska se asuu Dallasin vieressa. 


Tanaan mennaan kirkkoon ja sitte San Antonioon shoppailemaan mulle kouluvaatteita ja ostamaan mulle iphone!!! Jee, aiti siella Suomessa ala valita! Lol 


Eli mulla on kaikki loistavasti ja huomenna alkaa koulu. Vahan harmittaa koska olisin halunnu hengailla naitten kanssa pidempaan. Lacie jo sano Momille et eiks Anna vois jaada kotiin pariks paivaks ku se on viela niin kipee (HAHA). En ma kylla jaa koska odotan jo koulua. Pyydan anteeks tata hyvin sekavaa postausta. Ihan sama vaikka on kirjotusvirheita ja pilkutusvirheita NYT EI JAKSA KIINNOSTAA! Haha. Alkaa huolehtiko musta, mulla on kaikki hyvin. Yritan kereta kaymaan ja lisaamassa kuvia niin useesti kun mahdollista. 


Love ya

1 kommentti: