sunnuntai 28. elokuuta 2011

VMA'S

Mitä kuuluu???? Mulla on kaikki aivan honkydoory! Oltiin tänään kirkossa jossa pappi pyysi mua koko seurakunnan eteen ja anto mulle raamatun.. Haha. Oli vähän awkward mut selvisin siitäkin! Oltiin siellä tapaamisessa. Mun aluevastaava on jees, muut vaihtarit on kans jees (puhuu tosin paljon huonommin englantia kun mä). 

Illalla katottiin Sweet Home Alabama - "Why do you want to marry me anyhow?" "So that I can kiss you anytime I want"... Tykkäsin! Ja vmas... Lady Gaga, you're freaking awesome!!!! Ja Beyonce ja vauva????? Ja boring vamo Justin Bieber joka ei ees taputa muille, man that dude makes me mad!!!! Haha, kouluviikko... Blaah. Mut torstaina alkaa lentopalloturnaus viereisessä kaupungissa, joten meikä pääsee aikasemmin koulusta. Jiiihaaaa!!! Plus et maanantaina on laborday eli vapaapäivä BUUJAA. 

Hehe, heippa rakkaat....... ps. keksin ehkä miks pukeudun halloweenina (se on aika tärkee tapahtuma täällä)

2 kommenttia:

  1. Mistä ne muut vaihtarit on? Asuvatko kuin kaukana? Ja hei mikä on VMA??? =)

    VastaaPoista
  2. Saksasta, tsekeistä ja venäjältä. Yks tulee viel ranskasta ja toinen kiinasta.... Ja video music awards lol :D

    VastaaPoista