sunnuntai 18. syyskuuta 2011

back to reality

Piti lisätä kuvia.. Mutta, omistan paskan kameran (canon ixus kökkö jne) ja se ei enää suostu yhdistymään tietokoneeseeni. Kiitos kovasti rakas ystävä (NOT). Ei ole siis mun vika että kuvia ei ole vaan kamerani. Tämä ei ole mikään vinkvink postaus että ostakaa mulle uusi (vaikka oon halunnu järkkäriä jo monta vuotta)..............


Otin tosin teidän iloksenne yhden kuvan mun tietokoneen kameralla (tähän kaveriin voi luottaa <3) 


Mutta ennen kuvaa niin listaan pari asiaa jotka saattaa tai sitten ei kiinnostaa teitä. 

  1. En enään tiedä millä kielellä ajattelen, pääni on sekaisin! 
  2. Kaikki arvosanani ovat A, paitsi anatomia B (aika hyvä eikös joo) 
  3. Alle 100 päivää jouluun
  4. Tapasin vihdoinkin jonkun jota voin kehua hyvännäköiseksi (se tosin asuu 2h päässä)
  5. Panikoin sitä kuinka monta TV-sarjaa en koskaan ruvennut katsomaan (Dexter, Greyn Anatomia ja monta muuta) 
5 todistaa että olen yhä oma ihana (tosin hieman addiktoitunut) itseni ja kyllä äiti & isä odotan että kun tulen takaisin niin televisioomme on liitetty NAUHOITTAVA digiboxi..... Täällä paras ystäväni on nimittäin TiVo ja ymmärsin vihdoin Sex and the Cityn Mirandan murheen kun hänen TiVonsa hajosi... Sitä itkun määrää jos näin kävisi täällä




Tuossa siis pari hassua juttua (tiedän olevani hyvin hauska, älkää kuolko ikävään)
Tyttöjen cross country paita (koska treenaan niitten kanssa (välillä) niin sain myös omani... Siinä lukee "It's supposed to hurt!" aika hyvä motto (vähän niinku lotto muttei sinne päinkään).... Aijuu, oonko outo jos haluan pahasti mennä kattomaan Lion King 3Dnä?
I guess I am..

4 kommenttia:

  1. Mä kun olin eka kesää Tukholmassa töissä, niin sama juttu: vähän ajan kuluttua alkoi säikähdellä, kun tajusi ajattelevansa ruotsiksi. Sä tosin olet saanut harjoitella koko ikäsi - vai väitätkö, että aina olet koko ajan tiennyt, ajatteletko suomeksi vai ruotsiksi? Meidän lapset ainakaan ei tienneet edes kumpaa kieltä puhelimella soittanut ihminen oli puhunut, kun ne pienenä vastasivat puhelimeen.
    Mitenkäs unet: joko ne menee englanniksi?
    Ja kamerasta kysyn samaa kuin äitisi tässä taannoin: eikös siinä sun uudessa iPhonessa ole kamera? Ja sen latausvirtajohdosta kun ottaa töpselipään irti, niin siinä on valmis usb-piuha. Ja sun Macissä on varmaan Kuvansiirtäjä, joka tunnistaa iPhonen. Auts - sorry, jos sabotoin järkkäriä kohti tähtäävää pitkän aikavälin suunnitelmaa! Mutta kuvat on niin kivoja...

    VastaaPoista
  2. Aikas upeaa on tuo koulumenestys!!!
    Sitä se on kielen oppiminen - kun unet ja ajatukset kääntyy toiselle kielelle, niin sit se rupee olemaan hanskassa .
    TiVo? Mikäs se sit on?
    Än så länge käytä nyt vaan sitä iPhonen kameraa...

    VastaaPoista
  3. Riikka: Mulla on aina ollut toi sama... Nyt oon vaan entistä sekopäisempi kun soppaan heitettiin enkkukin! Ja unet on yleensä englanniks tällä hetkellä..
    Mun iphonessa on kamera ja käytänkin nyt sitä koska toi kamera ei toimi.....

    Äiti: Se on sellanen nauhoittava digiboksi... hyvin käytännöllinen tälläiselle kiireiselle nuorelle jolla on aikaa vain sunnuntaisin

    VastaaPoista
  4. Häh? Eikös sitä sunnuntaisin käydä kirkossa? =)

    VastaaPoista