keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Fudgecake

Niin kuin ystäväni Danielle sanoo kun tekisi mieli kiroilla. Fudgecake.. 
Haha, tänään meni kyllä koristreenit niin mönkään ja ärsytti niin paljon että lentopallo sen sijaan sujui siedettävän hyvin??! Kummallista. 


Läksyjä ei oo kauheesti, mutta aina sieltä jotain tulee. Voin kertoa että en valita ens vuonna kertaakaan pitkistä päivistä!!! Joskus tuntuu että vois vaan mennä suoraa päätä nukkumaan kun pääsen kotiin treeneistä, mutta ei.. Koulu pääsee yllättämään myös kotiin tultaessa. Oikeesti.. vaikka monet sanoo että vaihtarivuosi ei loppujen lopuks oo niin hyvä opiskelujen kannalta kotona niin musta on. Mä en Suomessa tehny ikinä läksyjä (harvoin/ikinä), sama asia! Mutta täällä teen? Musta tuntuu että oon saano ihan uudenlaisen draivin koulua varten ja oon jo aika innostunu siitä että jatkan tätä samaa ens vuonna (MÄ JATKAN). 


Välillä mulle tulee ikävä joitain asioita, pieniä, turhia asioita. Voin kävellä koulun käytävällä ilman että mun tarvii hymyillä (jottei pojat luule että vihaan niitä tai mun kaverit luulee että oon surullinen), että voin pukeutua kouluun miten haluan, että saisin pelata korista KOKO KAUDEN. Jep, korista mulla on ikävä. 2x viikossa tuntuu vaan niin hassulta... Ja joo treenaan edelleen sen meijän koris coachin kanssa aina lentopallo treenejen jälkeen, koska Allie jaa harjoittelemaan lentopalloa ja sen jälkeen niillä on Cross Country treenit (ja haluan kehittyä koriksessa). Ne on nyt parina päivänä juossu meijän koulun kuntosalilla (ulkona on liian kuuma) ja oon yleensä liittyny seuraan. 
En oo lihonnu (ihme ja kumma)... Oon tosin todennu että lentopallo saa mun lantion sattumaan. Ponnu on noussu ja voin kertoo että mun lihakset tulee oleen hyytelöä koriskaudella. Se meijän coachi tosiaan haluaa että me juostaan se koko peli läpi. Danielle on uus tyttö meijän koululla ja se pelas ennen koulussa joka pelas sitä meijän Coachin vanha joukkuetta vastaan ja Danielle sano että ne kyllä juoksi (KOKO PELIN AJAN, vaikka ne johti 40pinnaa). Tottakai tarvii juosta mut luulen että ymmärrätte kun sanon JUOSTA JUOSTA? No se tekee vain hyvää ja odotan jo innolla marraskuuta. 


Saatiin lentopallo paidat tänään, otan kuvan huomenna ja pistän tänne.. Yritän myös salakuvata mun iphonella mun lokeroa (sehän teitä kaikkia kiinnostaa). 

3 kommenttia:

  1. Juu! Läksyt kannattaa ilman muuta aina tehdä. Kokeita ennen tehtävä työ jakautuu sillä keinoin pieniin pätkiin pitkin matkaa eikä kaikki ole enää kerralla edessä sitten kokeisiin lukiessa. Mulla ei ole tätiä, niin että kukaan ei kertonut mulle tätä silloin, kun olin lukiossa. Huomasin sen sitten vasta, kun serkkusi kävivät koulujaan ja niillä oli kaikilla vähän omat taktiikat läksyjen kanssa. Ei sillä, että rupeisin sua neuvomaan, vaan itse aloitit ja mä vain kannustan!

    VastaaPoista
  2. Piti vielä sanoa tuosta fudgecakesta: suomenruotsalaisilla on siihen ihan oma termi, se on snappertuna (Snappertuna on paikkakunta Raaseporissa).

    VastaaPoista
  3. Komppaan siskoani ekan kommentin suhteen ja toisesta - tämähän onkin hyvä ottaa käyttöön. Snappertuna tätä keliä!!!!

    VastaaPoista