sunnuntai 25. syyskuuta 2011

When unhappy, one doubts everything; when happy, one doubts nothing.- Joseph Roux

Vietin taas ikimuistoisen viikonlopun! Lauantaina lennettiin siis Lubbockiin jossa mun sisko käy collegea. En ollu siis ennen tavannu mun siskoa Courtneya koska sillä on ollu tosi kiire koulun kans ja sen sororityn. Kyllä, mun kummatkin siskot on (Lacie oli kunnes valmistu) sororityssa. Mun grandma ja mun host dad oli (host dad oli tietysti fraternitiessa) joten niille on tärkeetä että lapsetkin menee. Musta se vaikuttaa tosi nastalta!! Eika asiaa pahentanu se että Courtney asuu upees talos sen "siskojen" kanssa. Kyllä kelpais!


Lubbock oli tosi nätti kaupunki! Vähän tylsä koska siellä lähinnä on vaan se college. Mutta musta siellä oli silti hauskaa ja siellä oli tuhat erillaista ravintolaa sun muuta samantapaista paikkaa. Söin ekaa kertaa IHOPissa ja tykkäsin!! Mentiin myös kattomaan jalkapallo matsia (football ei soccer) Texas Tech vs. Nevada. Se kesti niiiiin pitkään mut loppu oli tosi jännä ja Tech voitti joten jee!! Mitä muuta..... Aijuu mentiin Prairie Dog puistoon. Ne oli tosi söpöjä! haha.... 


Tultiin tänään kotiin ja katottiin leffa Soul Surfer ja ihan oikeesti jos ette oo nähny tätä elokuvaa niin kattokaa!! Se oli niin koskettava ja ihan törkeen hyvä. Se tyttö kyllä todisti että everything's possible just as long as you don't give up! Plus että se sai mut hinkuamaan vielä enemmän surffaamaan! Vitsit jonain päivänä mä kyllä meen Hawaille pelkästään surffamaan.. Juteltiin yks päivä ja sanoin että vitsi olisko mahtava elämä jos vaan muuttais rannalle ja asuis jossain pikkutalossa ja surffais vaan kaiket päivät... Awesome!!!!!!!!!


Nyt mun pitää tehä yks projekti ja ens viikolla on joitain kokeita. En oo kauheen huolissaan..










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti