perjantai 23. syyskuuta 2011

Happiness is the soundtrack of my life

Uutisiaaaaaa! Sain siis vihdoin mun paperit - nyt on siis lupa pelata! Jee!!!! Olisitte nähny meijän coachin... Meillä oli siis koristreenit ja rehtori tuli halille ja jäi istumaan ja oltiin kaikki vähän ihmeissään koska se ei koskaan tuu kattomaan treenejä. Nooooo meijän coach meni sitte jutteleen sen kanssa (Allie tietysti ties että ne oli mun paperit ja sano mulle, mut en uskonu) no meijän rehtori sit heilutti niit papereit ja herran jestas kuin innoissaan se coachi oli!!??! Se rupes hyppiin ja karjuun ja nauramaan ja juoksi ja koppas mut syliin...... En oo varmaan koskaan saanu sellasta iloa valmentajalta mua kohtaan, haha! Kuten sanoin, se on huippu! 


Toinen uutinen on että meillä on halloween karnevaalit ja seniorit kerää rahaa valitsemalla halloween queenin (tai jotain, en oikeen tajunnu) ja sit oppilaat ja opettajat antaa rahaa jos niitten mielestä se on oiva valinta?! No meijän luokka päätti yksimielisesti että mä tuun olemaan se queen. Jee? Kai? Niitten mielestä raha varmasti tulvii koska oon foreign ja muutenkin kaikkien mielesta mukava (???????). Haha! 


Mun hostperhe on kova metsästämään ja mun host iskä yrittää kovasti saada muakin innostumaan... Mentiin siis ampumaan (täysin turvallisessa ympäristössä - kyllä se on sallittua koska kysyttiin erikseen aluevastaavalta). Ja herranjestas se oli SIISTIÄ!!!!! Haha, ammuin aseella jota näkee ku kattoo C.S.I:ta tai Criminal Mindsia... Haha, tykkäsin!!! 





2 kommenttia:

  1. Haloo Helsinki! - Maailman toisella puolen (lyriikat) (dsadsa91)
    www.youtube.com

    VastaaPoista
  2. heeeej tack du söta :) Du ser ut att trivas bra där borta :)

    VastaaPoista