keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Never be afraid to sit awhile and think. - Lorraine Hansberry

Täällä mä vaan hengailen ja ihastelen ihanaa elämääni. Kiitos siitä äiti! Koska täällä asiast sujuu aika lailla samaan tahtiin niin mä ajattelin kertoa mistä karkeista ja muista syötävistä tykkään täällä..... Tiedän että se ainakin kiinnostaa monia! 


En suuremmin välitä näitten karkeista, mutta tykkään skittles karkeista (erityisesti lilasta pussista tai sour versiosta). Oon juonu täällä lähinnä vettä mutta unsweet tea on hyvää! 


Oon hullaantunut kirsikoihin täällä, naminaminam!!!! Ja muutenkin hedelmät on herkkua. Mun lempiruoka on quesadillasit, voisin syödä niitä ihan törkeesti, erityisesti jos siinä on guacamolee. NAM! En tykkää pähkinävoist kauheesti. Nää rakastaa sitä. Se on ihan ok jos siinä on banaanin siivuja, mut muuten ni en oikeen välitä. Nykyään siis kun mom tekee Allielle pähkinävoi leivät banaanin siivuilla niin se tekee mulle jotain muuta. En siis syö koulun tarjoamaa lounasta (näyttää epäterveelliseltä ja epäilyttävältä) ja mun mom on huippukokki ja tekee loistavaa ruokaa! 


Viikonloppuna mennään siis Lubbockiin. Siellä on iso college jota mun toisiks vanhin sisko käy ja niillä on perheviikonloppu joten me mennään sinne. Tiedän jo että ens viikolla lennän torstaina Dallasiin mun vanhimman siskon luo ja vietän sen kanssa viikonlopun tehden kaikkea hauskaa! 


Unohdin muuten sanoa että en sillai kaipaa ruotsin- tai suomenkieltä mut kaipaan joitain expressionsei niinku esim "Ei sit" tai jotain siihen suuntaan... Sellaisia lyhyitä lausahduksia mitä aina sanon. Niinku angst ja lol. Ne sanoo lol mut ei niinku me sanotaan ja angst sanaa ne ei käytä yhtään. Allie on välillä pahalla tuulella ja tekis mieli vaan sanoo et angst ni en voi koska ne ei ymmärrä sitä ns. hauskuutta siinä. Kai mä kohta opin kaikki niitten lausahdukset. 

5 kommenttia:

  1. maksaaks sun hostit esim ton kun lennat dallasii?

    VastaaPoista
  2. Kuis sen guacamolen kanssa oli? vai joko O+ -ajattelu kuopattiin? =)

    VastaaPoista
  3. Vesa kun oli Englannissa kielikurssilla sun ikäisenä niin sen isäntäperheessä oli papukaija, joka oppi sanomaan suomeksi "Turpa kii!". Ehkä sä voit juurruttaa Teksasiin joitakin hyviä suomen- tai ruotsinkielisiä ilmauksia? Siitäkin huolimatta, että eihän siinä kauan vie, kun Teksasin sanonnat tulee sulta luonnostaan ja ilmaisee just sitä, mitä tarkoituskin on. Ja sitten me saadaan ensi vuonna täällä väistellä niitä :)

    VastaaPoista
  4. lol, kiva angst anscha!! hahah läppä (o fast du int skriver de så vet ja att du miss MIG mest!)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Joo, ne on ihan huippuja mutta ei niin etteikö mun oma perhe Suomessa maksais :) Itse yritän aina maksaa mutta se on osoittautunut suureksi haasteeksi!!

    Äiti: Alotan sen varmaan koriskaudella kun mun ruokahalu muutenkin vähenee ku tuun treenaan niin paljon.... Suomessa aion ainakin kokeilla sitä sun kanssa!!

    Riikka: Niin mä ainakin toivon! Haha joo nää osaa jo sanoa paskapää sun muita kirosanoja. Ja trust me yritän opettaa muuta, mut niitä kiinnostaa lähinnä tollaset....

    Jasmin: Lol ;) hahahaha of course my horse

    VastaaPoista