perjantai 9. syyskuuta 2011

Friday, friday jne.

En kirjoittanut eilen ja tämäkin teksti jää lyhyeksi.... Mulla ei nimittäin oo mitään uutta kerrottavaa! 


Okei, monet teistä on kyselly pojista. Nooooooo (oon nirso) joten nääh. Mut ne on kaikki tosi mukavia... Tänäänkin sain vastata varmaan 100 kysymykseen activity-tunnin aikana. Sit se sanos vaan Allielle että "Anna hates me" HAHA. Se yritti kovasti tutustuu muhun ja mä vaan keskityin tekemään mitä nyt käskettiin tunnilla tekemään. Lol. Niit poikii on 2 jotka väittää et vihaan niit koska en hymyile ku mikäkin outo aina ku nään ne..... (kaikki muut tytöt hymyilee) HAHA. No nyt ne aina yrittää saada, mut nauramaan ja hymyilemään. Whatever, ja niitten mielest on hauska heitellä mun kans korista. 


PS. meijän koulus on uus tyttö ja se luuli et oon Amerikkalainen (heh heh), se kyseli kaikkee et missä luokassa on tää ja tää aine (öö, minähän en tiedä???) seuraan aina vaan kaikkia muita. Mut siistii..... Kai se johtuu siitä etten ees näytä erillaiselta (vaalee, blondi ja kirkkaan siniset silmät) 
PPS. Ollaan tänään illalla menossa jonkun perhetutun yllätysjuhliin..jee
PPPS. Kiitti äiti & iskä kun ette saapunu skypeen. Ei tarvii tulla valittamaan sitten. Heh









2 kommenttia:

  1. Huomaatko mitään eroo suomalaisissa ja amerikkalaisissa pojissa? : D Mä oon ainakin huomannu paljon eroja :D

    VastaaPoista
  2. Joo huomaan!!! Amerikklaiset pojat on yhtä lapsellisia joo. Mut jollain tavoin paljon rennompia ja niitten kans on hauskempaa.. Emmä tiiä mist johtuu :D:D

    VastaaPoista