keskiviikko 7. syyskuuta 2011

he he he

Arvatkaa kuka kuuluu McMullen High Schoolin cheerleadereihin?? No minä! Haha.... Älkää naurako, se ohjaaja on mun kaverin äiti ja se on ihan sika kiva joten en kehdannu sanoo ei. Tosin nyt kun kuulin mitä kaikkee ne tekee (pep rallyi sun muuta) niin se vaikuttaa ihan hauskalta! 


Koulu on samaa kuin ennenkin.......................... TYLSÄÄ! Mut joo, koska mä nyt koulusta oon tykänny? Koris on hauskaa, se valmentaja on ihan sika hyvä!! Koska täällä on eri kaudet eri lajeille niin yleensä harjoitellaan pelkästään sitä lajia mitä pelataan kunakin kautena.. Nyt on lentopallo kausi, MUTTA meil on silti 2x viikossa korista (which is awesomeeee). Joten during athletics meillä on keskiviikkoisin ja torstaisin korista ja sen jälkeen heti lentopalloa, niin kuin joka päivä on treenit athleticsin jälkeen... Nyt oon ruvennu treenaan meijän korisvalmentajan kans lentopallo treenejen jälkeen ja hitsi se pistää mut tekeen töitä! Se on tosin hauskaa... Odotan jo innolla korista. En vihaa lentopalloa mut vihaan sitä etten oo siinä niin hyvä. Nyt oon vihdoin ruvennu saamaan servit yli verkon. 







4 kommenttia:

  1. Give me a C! Give me an O.... =) - tästä kuvia kehiin!!!

    VastaaPoista
  2. öö... me ei olla viel ees ruvettu harjottelee! :D:D:D:D:D:D hhah

    VastaaPoista
  3. Miten sä voit olla sekä pelaaja että cheerleader? Eiks se mene niin, että pelaajat ensin pelaa ja sitten pelitauolla cheerleaderit villitsee yleisöä? Ja siinä välissä pitäisi vielä vaatteetkin mennen tullen vaihtaa, jos sekä pelaa että villitsee?

    VastaaPoista
  4. no höh Riikka - se tietty cheerliidaa CowBOYSien matseja ja pelaa cowGIRLSinä!!! =)

    VastaaPoista