perjantai 9. syyskuuta 2011

Love is missing someone whenever you're apart, but somehow feeling warm inside because you're close in heart. ~Kay Knudsen

Grattis Papsen!!!!!!! Puss och kram. 

Eka kerta ku mulle tuli ikävä...... Oltiin siellä perhejuhlissa ja se iskä täytti siis 50... noo, ne lapset oli tehny sille videon kaikista lapsuuskuvista ja videoista ja jotenkin vaan tajusin et "apua, iskällä on synttärit huomenna ja mä en oo siellä?"... No sen videon jälkeen menin sitten onnittelemaan sitä perheen isää ja sanoin (meinasin sanoa mut purskahdin itkuun) et mun omalla iskällä on synttärit ja mulla on vähän paha mieli etten oo siellä sen kanssa. Ja mä en oo mikään hirveen tunteellinen ihminen joten hermostuin... No mun hostmum halas mua ja oli pahoillaan koska ei tajunnu et saattaisin pahoittaa mieleni. No ei mulla ollu sinäänsä kotia ikävä vaan lähinnä oli paha mieli koska tiedän että iskällä on ikävä mua, enkä oo siellä sen synttäripäivänä.... Mun hostiskä got freaked out koska se ei oikeen tienny miten suhtautua... No jos se aikasemmin kysy et onks mul kaikki hyvin ni nyt se vasta kysyykin... Haha, se on ihana! 


No kotimatkalla ku tultiin juhlista (oltiin hostäidin kanssa kahdestaan) ni vaan yritin selittää ettei mulla oo oikeestaan ikävä.. Mut vaan purskahdin itkuun ja selitin kaikki asiat jotka mun mieltä paino. Ja ihan oikeesti, nyt se vasta tuntuukin kun mun hostäiti on oikeesti mulle äiti! Thank you mom <3 Ja äiti, mulla on nyt kaks äitiä, mut oot silti vielä mulle yhtä rakas ja tärkeä!! 


Ja kiitokset myös Hillarylle kenelle vaan purin kaikki mun murheet. Love you too! Ihmiset siis tosiaan välittää musta täällä ja se on ihanaa. 






And for all my American friends who are trying to read this by translating it. I love y'all for caring and you shouldn't be worrying about me, because just as long as y'all will be a part of my life, I'll be fine! 

2 kommenttia:

  1. Etähali!!! Tottakai välillä tulee ikävä. Sori, etten ollut Skypessä - olin niin umpiväsy, flunssa hakkaa päälle ja niinkun muistat edellisen yön unet jäi myös vähiin...

    VastaaPoista