perjantai 7. lokakuuta 2011

Cheers to the freaking weekend

Tää viikko on ollu aika surkia mun osalta. Mulla ei oo koti ikävä vaan perus ansku angsti. Enkä tiiä miks. Monet on kysyny et oonko tapellu Allien kanssa mikä ei tosiaankaan oo se syy. Allie on a-w-e-s-o-m-e ja mulle jo kun sisko (vaikken tiiä minkälaista on olla sisko siskolle). 


Mun progress report tuli koulusta ja meikä on a straight A student. Woop woop. Enään kuukausi ja pääsen palloilemaan mun lemppari pallolla. Jeajeajeajea. Huomenna näillä on cross countrya, mä jään nukkumaan mut meen sen jälkeen yhteen ampumis juttuun??? Tänään mennään kattomaan lähikaupunkiin high school jalkapalloa. En tiedä jos sanoin mut meijän koulu on niin pieni ettei oo jalkapallo joukkuetta. Ei tosin haittaa mua yhtään. 
Lupasin kirjoitella useammin, ja kirjoitankin. Heti kun mun mieliala nousee pari astetta korkeemmalle. Te tunnette mut and when I'm unhappy ain't nobody happy! Haha, jk!!! 


Pistekäääää skype aikoja tulemaan koska tää tyttö todennäköisesti pystyy skypettelemäään viikonlopun aikana. LOVE YA







Ps. kun tulin takasin Dallasista juttelin koko matkan NIIIIIIN söpön futaripelaajan kanssa. Sil oli nenä murtunu ja se vuos verta koko matkan..... Se asuu San Antoniossa (1h). MUTTA minä (hyvin fiksuna ihmisenä) tullut edes kysyneeksi hänen nimeään.......??????? Allie yrittää nyt bongata sen googlettamalla sun muilla konsteilla. Seriously Allie on nero. Just saying. 

2 kommenttia:

  1. Joskus vaan tarttee angstata raks! Koita saada selitettyä perheelles mitä se on.

    Ole armas varovainen niitten pyssyjen kanssa =) (eikös äitien kuulu sanoa noin?)

    VastaaPoista
  2. Haha. Jep mä tiedän! On jo paljon parempi fiilis. Ja FYI mä en tehny mitään niiten pyssyjen kanssa D:

    VastaaPoista