torstai 27. lokakuuta 2011

Huomenta teille, öitä mulle.

Jee, olkaa ylpeitä musta. Listaan nyt pari asiaa mistä oon ite tosi ylpee!!!!!




  1. Voitin otsiskammoni ja leikkasin otsiksen!! 
  2. En oo juonu limsaa tyyliin yhtään! Muille tiedoksi, olen siis cocis addikti
  3. Oon ruvennu tykkäämään lentopallosta ja mun asenne on muuttunut kokonaan
  4. Teen aina läksyni.
  5. Hymyilen useammin kuin ennen!

Okei, unohdin myös kertoa että jeeeeee oltiin undefeated meijän sarjassa ja ens viikolla on playoff matsi... Jänskättääääää!!!! 

P.s en tykkää halloweenista (tykkään vähän) mutta nää kaikki tykkää kammottavista pelle jutskista ja hyi. Tänäänkin Mom & Allie vaan pisti kaupassa pelle naamarit päähän ja juoksi ympäri kauppaa säikyttelemässä mua....... Sain melkeen sydärin ja olin ihan itku kurkussa. Nyt Allie kuulemma haluaa tosissaan viedä mut sinne pelle kammotustaloon. Jihuu. 

YRITÄN LAITTAA KUVIA HUOMENNA. Voin muuten kertoa että mun halloween costume on pretty awesome, hehe. 

AIJUUUU, Texas Rangersit on kai voittamassa world jonkun  baseballissa JEEJEE! Kyllä oon ylpee Texasilainen! 

2 kommenttia: