maanantai 3. lokakuuta 2011

Excuse-moi

Anteeks, anteeks, anteeks! Tiedän että on mennyt viikko viime postauksesta, MUTTA mä vannon että vika ei ollut minussa vaan meidän nettiyhteydessä joka korjattiin torstaina jolloin minä tietysti lensin Dallasiin ja kyllä te varmasti ymmärrätte että minulla oli aivan liian hauskaa eikä yhtään aikaa päivittää tätä blogia.


Koulu - sitä samaa, sain kaikista mun kokeista A:n ja muutenkin menee aika hyvin. Yritän piakkoin saada otettua kuvaa mun lokerosta (se on söpö) jos on mukana koulun jutuissa niinku koriksessa yms. niin ne laittaa kaikkia extra juttuja kaapin oveen. 


Dallas - Oli AMAZiNG! Lacie oli keksinyt kaikkee kivaa tekemistä ja mulla oli tosi hauskaa!!! Torstaina oltiin syömässä sen kaverin Annin ja sen poikaystävän Chrisin kanssa. Lacie asuu maailman ihanimmassa asunnossa ja sillä on maailman ihanin vaatekaappi ja ihanimmat vaatteet ja apua! Perjantaina mentiin shoppailemaan Dallasiin. Ostin vaikka mitä kivaa, jee! Illalla mentiin syömään yhteen ihanaan italialaiseen ravintolaan, jossa söin maailman parasta pastaa! Mentiin myös leffaan ja katottiin What's My Number (kannattaa kattoo, hauska)! Se leffateatteri oli aika jännä, siel pysty tilaamaan ruoat ja juomat ja se oli ravintola siin samas ku katto leffaa......
Lauantaina mentiin yhteen Lacien kaverin tailgateen jossa se esitteli sen uuden farkkumalliston (toimittiin myös farkkumalleina, haha). Illalla mentiin syömään meijän perheen perhetuttujen kanssa yhteen meksikolaiseen ravintolaan (oli muuten hyvät fajitakset). Lacien kaveri Ashton jäi yöks ja kuunneltiin koko automatka Gleen lauluja ja laulettiin ihan täysillä mikä oli hauskaa! 
Sunnuntaina Lacie ja mä mentiin Texas State Fairiin, se on iso tapahtuma jossa on kaikkea fried foodia (fried butter, fried pineapple mm.) Me syötiin ainoastaan fried pizzaa, en tykänny koska ne kalorit suorastaan hyppäs silmään joten söin yhden ainoaan haukun. Mentiin maailmanpyörään ja sellaseen vähän niinku bungy jump jutskaan (OMG, oli niiiiin siistiä)!!!!!!!! Kaiken kaikkiaan oli mahtava viikonloppu. Hassua oli kuinka paljon jo tykkään ja pidän mun hostperhettä mun omana perhenä koska ikävöin niitä sen viikonlopun aikana (varsinkin Allieta). Pistän nyt kuvia tulemaan ja lupaan vastedes kirjoittaa ainakin joka 3 päivä. 








ps. lisään nää fabebookkiin ehkä huomenna. 

1 kommentti:

  1. Epistä, miten olet ruskea ja miten siellä on kesä! Täällä oli sunnuntaiaamuna jo maa kuurassa ja pitää alkaa miettiä, mihin viime keväänä jemmattiin auton talvirenkaat...

    VastaaPoista