maanantai 10. lokakuuta 2011

Laiskuuden huippu

Eipä oo mitään uutta. Paitsi että päätin vaihtaa anatomian kuvikseen... Nyt kelpaa siis käydä koulua. Mä tiedän että olisin voinut hyvin pärjätä anatomiassa, mutta mä en nyt ota tätä koulua niin akateemisesti vakavasti ku ei siitä oo mitään hyötyä mulle Suomessa kuitenkaan. Tosin oon miettiny että tulisin tänne collegeen..... Näitten colleget on niin paljon siistemmät ku meijän, just saying! 


Kattelen omassa huoneessani Ugly Truthia ja en pysty liikkumaan koska lakkasin mun kynnet ja haha....... Allie jo valittaa tuolla jossain että tulisin niitten kanssa. Se on kans aika laiska ku fbs pitää chatin kautta ilmoittaa eikä voi tulla sanomaan HAHA. 


Minä menen nyt laiskuuden huippuna viettämään laatuaikaa perheeni kanssa. HEIPPA! 

4 kommenttia:

  1. hei onks assella jotain saantoja etta mita pitaa koulussa lukea ;d

    VastaaPoista
  2. Enkku, Government ja U.S history! :)

    VastaaPoista
  3. Oukkeeeeei.... ai että sinne Collegeen? Mikäs laji on se mistä aioit stipendin hankkia? =)

    VastaaPoista
  4. Haha! Jep Haluun oikeesti... noooo sitä on vielä 2 vuotta aikaa miettiä. Onneks

    VastaaPoista