sunnuntai 9. lokakuuta 2011

A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out. - Walter Winchell

Pakko sanoa että mulla on maailman parhaat ystävät täällä jenkeissä. Ne keksii aina kaikkee hauskaa tekemistä ja jos mulla on paha päivä tai oon maassa, niin ne tosissaan haluaa tietää mikä mua vaivaa. Tuntuu hassulta että jo 2 kk voi löytää ihmisiä jotka tuntuu niin läheisiltä että olisin voinut olla niitten kanssa tekemisissä monta vuotta. 


Eilen illalla ja tänään aamulla sato (Jee, me tarvitaan sadetta täällä). No katottiin koko aamu vaan telkkuu ja yhtäkkii Allie kysy että mitä jos mentäis vaan ulos ajelemaan kuraan. Mä en oo koskaan tehny sitä joten olin heti innoissani. Ja kuulkaa kaverit, mulla oli niin hauskaa!! Mä en oo koskaan ollu mikään neiti joten me vaan juostiin kurassa ja oltiin kurasotaa ja ajeltiin kurassa niin et kaikki vaan läiskys meijän päälle. Haha, awesome!!!!!!!!! 
En tiedä mitä tehdään illalla, varmaan nauretaan Mamien & Allien kanssa niinku aina. Danielle ja Timry meni kotiin :( Aijuu jotkut teistä varmaan ihmettelee et miks Mamie hengailee meijän kotona kaiken aikaa. No se asuu tosi kaukana Tildenistä kans ja se on Allien paras kaveri joten se viettää tosi paljon aikaa täällä ja on ku perheenjäsen. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti