tiistai 25. lokakuuta 2011

Haaste

Säännöt ovat seuraavanlaiset:

- kiittää tunnustuksen antajaa

Kiitos Kata!! Haha ;)

- antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle

Jassi Essi

Meri Lotta

Milla Mona

Milla Menni

- ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta :)

-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:

!. Pelkään pellejä.. Siis tuun ihan hysteeriseks niistä. Hyi että! 

2. En tykkää juoksemisesta, jollei se oo korikseen liittyvää. Pelkkä lenkkeily ei vaan iske. 

3. Mutta otan hyvinvointini tosissaan ja tykkään urheilusta ja pelkään lihoamista!! 

4. Ennen omistin vaan yhden perheen ja yhden veljen. Nyt omistan kaksi perhettä ja 3 siskoa, veljeni lisäksi. 

5. Rakastan jäätelöä, Ben & Jerry's chocolate fudge brownie...... Se aito ja oikee valinta!

6. Olen outo. Suomessa ihmiset pitää mua pelottavana ja ilkeänä (bitch) ja täällä Amerikassa ne pitää mua suloisena (yök) ja kilttinä. Kaikki paitsi pojat HAHA. 


7. Vihaan luovuttamista, VIHAAN sitä. En voi sietää ihmisiä jotka luovuttaa. Kyllä, mä saatan kiukutella ja valittaa ja itkeä, mutta mä silti teen asiat loppuun.


8. Oikeesti oon ihan mukava. En vaan aina muista näyttää sitä puolta itsestäni. Oon tosin kehittyny siinä täällä ollessani huomattavasti. Sori kaverit saatan olla aina iloinen ja angsti Ansku voi olla mennyttä. NEVER, lol. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jee, olen iloinen! P.s KATTOKAA MUN HAMPAITA! Näitten hammastahnat on maagisia (ja whitestripesit) jejejejeje, odottakaa vaan kun tuun takasin niin mulla on 1000 wattinen hymy. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti