sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Väsy

Olipas viikonloppu. Ei ole mitään kuvia, en jaksanu ottaa kameraa mukaan. Anteeksi, anna anteeksi, excuse me, sori, pardon moi, I'm so sorry jne.... Haha. 


Eilen oli siis synttärit, jee! Graysen oli ylisöpö (mun lemppari). Tykkäsin mun ekasta hää kokemuksesta täällä Ameriiiikassa. Haha, mun täti kysy multa että no onks nää häät yhtään ku siellä Suomessa ja vastasin etten oikeen muista koska olin ehkä 8vee ku viimeks osallistuin häihin..... No Allie sitten sano että äläpäs huoli koska me osallistutaan ainakin 100 000000 hääjuhlaan vuodessa. Haha, lol. Mulla oli sellanen shamppanjan värinen yksolkaiminen mekko, tosi nätti. No siellä häissä oli tosi hauskaa. Aijuu, morsiamella oli cowboy bootsit jalassa. Että tälleen Texasissa! 


Cheer camp oli itseasiassa tosi kivaa! Mua harmittaa etten koskaan ruvennu harrastamaan sitä. Tykkään kaikista stuntti jutuista ja volteista sun muista. Olisin ehkä voinu olla jopa hyvä. No, mitäpäs sitä valittelemaan kun tehty mikä tehty. Se stuntti coachi vaan sanos että vaikka en omistakaan sitä oikeeta tekniikkaa niin oon kyllä hiton vahva, LOL! Tais puntti tehdä jotain hyvää mulle. 


Ajattelin nyt vain näin yleisesti sanoa että voi vitsit kun tuntuu hassulta että oon ollu täällä jo 2kk. Tulee jotenkin surullinen fiilis koska aika menee ihan liian nopeesti. Oon tosissaan jo asettunu tänne ja harvoin jään miettimään tapahtumia siellä kotona. Tottakai te ootte kaikki mun mielessä ja mulle tulee teitä ikävä, mutta suurimmaks osaks oon niin kiireinen ja mulla on niin paljon tekemistä etten edes muista ajatella mitään muuta kun sitä mitä oon tekemässä... Mom osti mulle taulun ja musta se viesti siinä tosissaan kuvailee mun fiiliksiä suhteiden solmimisesta ja ystävistä; There are friends that you like, there are friends that you love, and then... there are friends that you just know you will be friends with for the rest of your life!


Mitäs, mitäs.... Meillä on red ribbon - week koulussa. Joka päivä on joku teema jonka mukaan pukeutua. Maanantaina on miss & match (tai jotain) missä pitää vaan olla sekasorto. Esm yhessä jalassa punanen sukka ja toisessa vihreä tai raitaa ja ruutua sekasin.... Tiistaina on Blue & white koska on gameday, keskiviikkona on maastokuvio päivä, torstaina on kai joku college päivä et pitää pukeutua jonkun collegen paitaan. Perjantaita on red, white & blue. On varmasti ihan hauskaa... Yritän ottaa kuvia. Tiedän olevani laiska. 




3 kommenttia:

  1. Mun mielestä ainakin on mukavaa, että sä olet läsnä ja elät siellä, missä olet! Olisi aika hölmöä lähteä toiselle puolelle maapalloa ja siellä sitten haikailla, että mitähän ihmiset kaukana muualla tekee. Kyllähän kaikki sun ystävätkin täällä haluaa, että sulla on kivaa siellä, ja luottaa samalla lailla, ettei teidän ystävyys mihinkään katoa. Vilijonkat olkoot huolissaan kaikesta kaiken aikaa, ei sun tartte!

    VastaaPoista
  2. - hiukkasen herkistää... Mutta mukavaa kun sulla on hyvä meininki. Nauti!
    Hauskaa myös, että teillä on "blue ´n white" - day... "white `n blue" - eiks se ole Suomi?

    VastaaPoista