maanantai 31. lokakuuta 2011

Our culture runs on coffee and gasoline, the first often tasting like the second. - Edward Abbey

Olen ihan poikki. Viikonloppu oli huisin jännä ja tapahtumarikas. Lauantaina oli siis halloween karnevaalit jossa luokat järjestää kaikenlaisia tapahtumia kerätäkseen rahaa senior trippiä varten..... No me työskenneltiin cake walkissa jossa vaan oli siis ihmisiä kisailemassa kakuista. Mä pukeuduin siis smurffiinaks ja smurffasin koko illan sinisenä. Haha! Voitin costume contestin ja musta tuli halloween queen. Jeejee.... Lol. 


Lauantaina iltana kaikki mun parhaimmat kaverit tuli meille ja pelleiltiin vaan. Katottiin myös "kauhu elokuva" The shining ja voin kertoa etten oo kummallisempaa leffaa nähny (paitsi sunnuntaina Rocky Horror Picture show)... Huhhuh. Sunnuntaina en tehnyt muuta kun hengailin Allien & Hillaryn kanssa (ne tosin opiskeli koetta varten joten olin lähinnä hiljaa). Aijuu luittekste et Kim Kardashian eros siitä sen luuseri nba pelaajasta. Haha! Ehkä se nyt jo oppii ettei kannata mennä naimisiin parin kuukauden seurustelun jälkeen ja ettei kannata maksaa häistä 10 miljoonaa dollaria jos aikoo erota 72 päivän päästä. HAHA! Vahingonilo on paras ilo. Mutmut, torstaina on se super tärkeä ja jännä lentopallo matsi..... Jos hävitään ni sit loppu lentopallo ja koris alkaa tosissaan. Haluan tosin voittaa (tietty, mä en oo häviäjä) mut silti.... Jänskätttäääää! Tosin meillä on peprally ja se tarkottaa että joka hitsin aamu tällä viikolla on 7am alkavat cheer harkat. Jehuu. En enään koskaan valita Suomessa aikaisia aamuja.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti