sunnuntai 22. tammikuuta 2012

20 päivää!

Koska mulla ei oo aina mitään sanottavaa, niin mä ajattelin tehdä tälläsen 20 päivän jutskan... Kerron enemmän jenkki elämästä kun siellä Suomessa.


Päivä 1 – Kuva minusta + 10 asiaa jota et tiennyt
Päivä 2 – Perhe

Päivä 3 - Hauska ja muistorikas ilta. 
Päivä 4 – Kuva minusta vuosi sitten
Päivä 5 – Käsilaukkuni sisältö
Päivä 6 – Lempi vuodenaika ja miksi
Päivä 7 - 5 asiaa joita ilman en voi elää
Päivä 8 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 9 – Kuva minusta eri väristen hiuksien kanssa
Päivä 10 – Minun lempi elokuva
Päivä 11 – Mitä söin tänään
Päivä 12 – Minkä tyyppisistä pojista tykkään
Päivä 13 – Minun ystäväni
Päivä 14 – Kuva minusta tänään ja mihin vaatteisiin pukeuduin
Päivä 15 – Lempi tv-ohjelmani
Päivä 16 – Joku joka saa minut hyvälle tuulelle
Päivä 17 – Minun lempiblogit 
Päivä 18 – Yksi huono tapa jonka omistan
Päivä 19 – Yksi ihminen jonka kanssa haluisin vaihtaa elämää - päiväksi
Päivä 20 – Siksi kirjoitan blogia



Päivä 1: 


1. Vihaan olla kalpea! 
2. Pelkään pellejä (ja hikkaa)
3. Oon nyt ollut limsalakossa 3kk (olin addikti)
4. Mulla on varmaan ollu kaikki mahdolliset hiusvärit
5. Kammoan sitä päivää kun oon takasin Suomessa ja siellä ei oo Victoria's Secretiä 
6. Välillä toivon olevani taas 5vuotias vailla huolen häivää
7. OTH on maailman paras sarja, itken aina samoissa kohdissa..
8. Katon mielummin disney elokuvia, kun joitain ällön romanttisia
9. Ystävät on maailman tärkein asia mun elämässä! 
10. Kun teen näitä niin mulla on hirveen vaikea keksiä mitään, myöhemmin keksin vaikka mitä. 

Aijuu, oon puhunu koko aamupäivän Julsin kanssa! Hihi, du är bäst! <3







2 kommenttia: